Utflod *detaljer*

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Kjære prøvere som kanskje er litt mer innpå dette med forståelse av utflod enn jeg er. :P
Jeg forventer el i løpet av de nærmeste dagene (tror jeg), og utfloden har kommet i lotion form.
Skal det være slik? Hadde fått det for meg at ddn ble slik etter el? :P
Guri! Jeg føler meg så grønn på dette enda etter 7 pp'er!
Skulle egentlig tempe denne perioden men, endte med at jeg ga f*** i el tester, g-tester og alt. Sex kun når jeg har hatt lyst osv. Men så sjekket jeg kalenderen og så at nå begynte det og nærme seg el igjen. Og vips så interessen plutselig litt tilbake for å bli enda litt mer kjent med kroppen.

Takker og bukker for alle innspill! :)

Når jeg har EL er konsistensen tykk på utfloden,eller som du sier lotion aktig. Og den får jeg gjerne før EL, som igjen varer noen dager. Lykke til med prøvingen :signs003

Denne synes jeg er fin. Kolonnen med alternativer lengst til høyre (eggwhite) er ulike varianter av fruktbar utflod: :)

1411560895291.jpg

Sticky og creamy-variantene kan man ha både før og etter den fruktbare perioden. Jeg har eggwhite-variantene vanligvis 2-7 dager før EL og så slutter det dagen etter EL.

Takk, da ble jeg en litt klokere :D Syns det er mye og holde styr på som prøver, så det er kjempe godt å ha dere damer og spørre om råd! :)

Hehe, ja detaljer er vi flinke på :P Får vell bare ty til tålmodighet, å se om det forandrer seg eller om that's it :)

Back
Topp