Utflod/blødning?

Nybarnimage

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Det er vell på slike sider man kan stille slike udelikate spørsmål! :p
Men jeg fant ut at jeg var gravid idag, 4+4! Men har hatt murringer på begge sidene nederst i magen, også blir det brunt utflod på papiret når jeg tørker meg? Og prøvde å se på en finger, å den var litt blodspor på! Er dette vanlig?
 
Jeg har aldri opplevd det selv, men hat hørt og lest at det er helt normalt. Så lenge du ikke har smerter eller at det kommer mye og friskt blod.
 
Sniker fra mai.
Det behøver ikke bety noe. Jeg hadde det slik frem til uke 12, og dager med litt mer rød/rosa og blødning. Er idag 17+uker og har et levende foster i magen.
 
Kan det være festeblødninger så sent tro?


Festeblødnigen er når egget fester seg til veggen - da begynner du å produsere HCG. Det ville ikke slått ut på en test om det festet seg nå desverre.

Hvis du har endrometriose eller lignende, så kan det være vanlig med litt blod, da du har lett blødende livmorstapp.
Mine søstre hadde blødninger helt til uke 12 de også - de har begge sunne friske barn :)
 
Jeg har opplevd dette to ganger. En gang var det en MA. Andre gangen var det en såkalt "missing twin" der det var to fostersekker og kun et fosterannlegg. Kroppen kvitter seg med det andre. Det gikk veldig fint. Ellers har jeg hørt at det ikke er unormalt med blødninger i svangerskapet.
Masse lykke til, krysser fingrene :)
 
Jeg har opplevd dette to ganger. En gang var det en MA. Andre gangen var det en såkalt "missing twin" der det var to fostersekker og kun et fosterannlegg. Kroppen kvitter seg med det andre. Det gikk veldig fint. Ellers har jeg hørt at det ikke er unormalt med blødninger i svangerskapet.
Masse lykke til, krysser fingrene :)

MA? Medisinsk abort?
 
Vær litt obs. 1. Gang jeg ble gravid trodde jeg smertene var vanlig. Var sterke kynnere/menssmerter. Så viste det seg og være en spontanabort.
 
Back
Topp