Utflod , 6+5 uker med pcos

Tammy87

Betatt av forumet
Jeg er 6+5 i dag og så litt lyse lyse rosa utflod .!
Venninna mi sier at jeg ikke trenger å bekymre meg..
men bør jeg ? Hatt det bare i dag , merket det ca kl 1600..
Har pcos så fint om de som har det pliz svar også!! [emoji16]
 
Mest sannsynlig har det bare bristet et blodkar...blir det større blødning og smerter ville jeg bekymret meg..ikke nå :)
 
Enig med Mammalykke, sannsynligvis er det ingenting å bekymre seg over :) Ville nok allikevel kanskje tatt det litt med ro bare for sikkerhetsskyld til det går over.

Får du smerter og rødere utflod KAN det være et problem, men ikke sikkert da heller.

God helg! :flower
 
Tusen takk jenter , [emoji16] jeg har ingen smerter .. bare syns det var litt rart å få det nå he he. [emoji38] tar det med ro i helgen og drikker vann med sitron [emoji16]
 
Jeg hadde det igår, rosaaktig blødning. Jeg har ingen blødning nå og ingen smerter, så jeg håper og tror det bare er et blodkar som har sprekt. Men jeg har tatt hcg-blodprøve for sikkerhets skyld og skal ta en ny på mandag. Lykke til[emoji4]
 
Jeg hadde det igår, rosaaktig blødning. Jeg har ingen blødning nå og ingen smerter, så jeg håper og tror det bare er et blodkar som har sprekt. Men jeg har tatt hcg-blodprøve for sikkerhets skyld og skal ta en ny på mandag. Lykke til[emoji4]

Hva er HCG ? Hvor får man kjøpt sånn test ? Takk [emoji16] håper det gir seg løpet av helgen.. men er jo litt oppblåst i magen , er det normalt når man er 6+5 dager ? Jeg har ingen smerter men opplåst og mye luft.. stakkars samboeren min he he [emoji90]
 
Hva er HCG ? Hvor får man kjøpt sånn test ? Takk [emoji16] håper det gir seg løpet av helgen.. men er jo litt oppblåst i magen , er det normalt når man er 6+5 dager ? Jeg har ingen smerter men opplåst og mye luft.. stakkars samboeren min he he [emoji90]

Hcg er graviditetshormonet. Det er det som får urin-graviditetstestene til å vise positivt. Hormonet kan måles nøyaktig med blodprøve hos legen. Det er vanlig å måle med 2 dagers mellomrom ved mistanke om spontanabort, for å se om hcg-nivået stiger som det skal. [emoji4]
 
tror ikke pco har noe i si ifht at man blør. håper det går bra med deg. gå til legen å be om henvisning til to blodprøver med to dagers mellomrom/evt wn tidlig ul. jeg har også pco, og når jeg har blødd i svangerskapet har det ikke vært positivt:(
 
Back
Topp