Jeg skulle hatt noen nye potter til å ha planter i ute på verandaen.
Hvor har dere kjøpt deres?
Og kan jeg få se bilder?
Hvor har dere kjøpt deres?
Og kan jeg få se bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, da får jeg ta en tur dit :-DSå de hadde masse fine på Jysk til en billig penge![]()
Så stilig :-DHar ikke kjøpt enda, men drømmer om å lage noe slikt til jordbær:
Vis vedlegget 181483
Har stjælt bildet ærlig og redelig på nett
Skal ut og kjøpe planter til pottene som står på vent ute i løpet av helga, skal prøve å huske å ta bilder av dem da![]()
Det var dritkult!Har ikke kjøpt enda, men drømmer om å lage noe slikt til jordbær:
Vis vedlegget 181483
Har stjælt bildet ærlig og redelig på nett
Skal ut og kjøpe planter til pottene som står på vent ute i løpet av helga, skal prøve å huske å ta bilder av dem da![]()
Jeg vet! Satser på å få kjøpt de pottene snart... Planen om å handle i helga drukna i grillvær og barnedåpDet var dritkult!![]()
De er kjempe fine!Da fikk jeg tak i to potter på Jysk i dag til en billig penge :-D
Liker salg :-D
http://jysk.no/hage/blomsterpotter/blomsterpotte-svartbak-o42x36-gra
Opprinnelig pris ca 365,- :-D
Så da gjenstår bare det som skal oppi ;-)
Ja de gjorde seg :-DDe er kjempe fine!![]()
Er den øverste i sink? Ligner på de jeg så på.Nei, jeg trengte litt større
Kjøpte disse:
Vis vedlegget 183232
Også har jeg kjøpt disse et annet sted:
Vis vedlegget 183233
Tja, er vel sink tror jegEr den øverste i sink? Ligner på de jeg så på.
De høye der var fine :-D
Var egentlig sånne jeg ville ha, evt i forskjellig str, men det er håpløst å finne synes jeg. Som ikke koster skjorta...
Der tenkte jeg ikke på at man kunne få potter en gang jegTja, er vel sink tror jeg
De nederste er faktisk kjøpt på Biltema til en billig penge![]()
Ja de er helt greieDer tenkte jeg ikke på at man kunne få potter en gang jeg![]()
Fine da :-D