Utepils

jomfruen-82

Betatt av forumet
Gleeeder meg til å bli ferdig med dette sv.skapet. Håper på en laaaang sommer slik at jeg kan ta meg ei utepils i solsteiken på kaien[:D]. Å tenk å kunne gå med normale klær igjen!!!Skal sette av noen tusen av skattepengene og shoppe klær ja!!!!!!

FYF... som jeg gleder meg til det!!
Håper jeg rekker å få en utepils før sommeren er over og ja, ikke sikkert lillingen vil ta flaske den ene gangen jeg vil ta en pils..[8|]

Håper det altså, savner ØL, iskald halvliter[8D]

ISKALD HALVLITER....VRÆL.....FY FAN...EEEELSKER ØL....VAR LITT AV EN ALKIS I FJOR SOMMER ...HUFF...FLAKSA RUNDT HELE SOMMERN OG DRAKK...Glad jeg ikke gjør det nå men pokker jeg har lyst på en snart!!!!!!!!!!!!![&o]

ORIGINAL: FirstTime

ISKALD HALVLITER....VRÆL.....FY FAN...EEEELSKER ØL....VAR LITT AV EN ALKIS I FJOR SOMMER ...HUFF...FLAKSA RUNDT HELE SOMMERN OG DRAKK...Glad jeg ikke gjør det nå men pokker jeg har lyst på en snart!!!!!!!!!!!!![&o]

Da var vi 2![:D]

ORIGINAL: LilleJenta

Å er det deg! Vi møttes på pubben på Grønland..hihhi..neida bare tuller...!! Er jo litt glad for det nå att jeg fikk "fanta" fra meg..selv om det ble en brå slutt..hihi...men godt er det :)

ORIGINAL: LilleJenta

Å er det deg! Vi møttes på pubben på Grønland..hihhi..neida bare tuller...!! Er jo litt glad for det nå att jeg fikk "fanta" fra meg..selv om det ble en brå slutt..hihi...men godt er det :)

Ja jeg har fått "fanta" fra meg veldig mye selv,
men jaggu er det ikke lett å sitte å se på at alle kooooser seg med utepilsen
i dette været her, og ikke kunne være med selv...
Men nå får vi nok å henge fingra i snart da!![:)]
Men det MÅ bli en utepils før sommern er over igjen assa!
Feire at nurket er ute![8D]

Guuud som jeg savner ute pils.[8D]... Sitte tjukk og drikke brus i denne varmen.[:-]..... kjiper`n...

men ik lenge igjen..... JIPPI!!!![:D]

Åhhhh ja iskald utepils.......jammi.....[8D]
Å valige klær...hmmmm klarer nesten ikke vente....
Jippi det skal bli deilig.....[:)]

ååh pils e godt ja!!!!

Hehe, må bare signere alle kommentarene her! Ingenting smaker så godt som en iiiiiskald øl i varmen!!!
Men den som venter på noe godt....osv?? [:D]

åååååå så lyst jeg har på en utepils og en røyk..men skal ikke begynne med røyk igjen da..men saaaaavner det som sommeren..!!

[:D]HAHAHA[:D]

Back
Topp