Utenlandsk kjæreste

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen her som har kjæreste som er utenlandsk? Det har jeg! [:D]
Moren til min er kinesisk, og jeg er såååå spent på hvordan bebisen vår blir.. Ser for meg DEN eksotiske jenta, med mystiske øyne og svart laaaangt hår [:)] Det blir sååå gøy å se, og bli kjent med henne!!!

Nope vi er vaskeekte vikinger begge to [:)]
Er han født i Norge kjæresten din eller?
Stor sjanse for at babyen får rødt hår også da.. Hvis den ene er helt lys og den andre veldig mørk, blir barnet ofte rødhåret [:)]

Jepp han er født i norge! [:)] Kan bebisen virkelig få rødt hår? Håper hun får kastanjebrunt hår.. sukkeh [8D]

he he mamma sa alltid det til meg da jeg var mindre.. Jeg er lys i håret, så hvis jeg fant meg en mørk mann så ble det gjerne rødt hår på ungen!
Men ikke noe vondt om rødt hår da [:)] Kjempesøtt det, men da man var yngre var liksom ikke det det helt store.. [:D]

Stemmer det har sett noen av de [;)]
Er like søte de med rødt som de som har lyst eller mørkt. Synes iallfall jeg da [:D]

Hehe, jeg tror det ikke før jeg får se det.. Det høres jo helt villt ut [:D] tror sambo får litt store øyne om hun kommer ut med pippi farget hår [8D]

He he du får vise han dette her da, så han ikke begynner å mistenke deg for noe etter fødselen [:)]
Bare barnet er friskt, er vel ikke hårfargen så nøye.. Men skjønner at du ser for deg ei lita prinsesse med store brune øyne og langt svart hår!! [:D]

Jeg tror vi får skikkelig "emil" hår på babyen jeg.. Både samboeren og jeg var helt hvite i håret da vi var små.. Jeg er veldig lys enda (sånn som deg omtrent), men han har blitt mørk blond..

Selvfølgelig er ikke det så nøye med hvilken farge hun får på håret.. Så lenge bebisen er frisk og har det bra [:D] Da får deres bebis sikkert kritthvitt hår!!

Sambo har jo spøkt endel med at kanskje bebien kommer ut med lyst hår, alle andre farger enn svart.. Da kunne han se om jeg hadde vært slem jente eller ikke [8D] Så bør nok fortelle han det ja [;)]

Mannen min er canadisk- men han ser ikke utenlandsk ut da.

He he he er ikke lett å tro. Er ikke alle det gjelder. Ei som jeg kjenner var gidt med en fra Tunisia og han gutten deres har rødt hår og freiner. Kunne ikke tro han har en far som er fra det lande.

Jeg har mørkt hår og det har mannen min og men han hadde helt hvit til han gikk i 5-6 klasse så jeg håper ikke hu lilla får det siden begge er mørke nå [;)]
Gutten vår er ikke helt lys men ikke så mørk som vi er heller [;)]

Det er veldig sjelden at barn med en lys og en mørk forelder blir rødhåret men det forekommer. Mørkt er nok dominerende så mest sannsynlig blir barnet en kjempesøt liten blanding som ligner litt på dere begge.
Synes blandingsbarn alltid blir litt søtere enn små lyse barn - det er jo så vanlig... [;)]

Men uansett - jeg har ei venninne som har rødt hår (med en blond mann) og hun har en sønn som er rødhåret og en som er blond. Dere snakker som om det er noe galt å få rødhårede barn? Trodde det var mest viktig at barnet ble friskt, jeg... (Dessuten vet jeg om mange mindre pene barn som er blonde/mørke etc.) Foreldre synes som regel alltid at sitt barn er penest uansett?

ORIGINAL: ABC123

Dere snakker som om det er noe galt å få rødhårede barn? Trodde det var mest viktig at barnet ble friskt, jeg... (Dessuten vet jeg om mange mindre pene barn som er blonde/mørke etc.) Foreldre synes som regel alltid at sitt barn er penest uansett?

Den vil ikke jeg ha på meg jeg skrev lenger oppe at de er like søte som de som har mørkt og lyst [;)]

ORIGINAL: ABC123

Men uansett - jeg har ei venninne som har rødt hår (med en blond mann) og hun har en sønn som er rødhåret og en som er blond. Dere snakker som om det er noe galt å få rødhårede barn? Trodde det var mest viktig at barnet ble friskt, jeg... (Dessuten vet jeg om mange mindre pene barn som er blonde/mørke etc.) Foreldre synes som regel alltid at sitt barn er penest uansett?

Ingen som har snakket om at det er GALT å få barn med rødt hår her!! HALLO!!!
Du begynner jo å skrive om mindre pene barn.. Er det noe fint sagt da???

Jeg har da heller ikke sagt at det er galt og få barn med rødt hår.. Ingen som har skrevet det her, er det vel?

Svigerfar har brune øyner og svigermor blå.
Mannen min og tvillingsøstra har blå og broren deres brune.
Brune er det fineste jeg vet så jeg kunne tenkt meg det selv og blir ikke lei meg hvis jeg får et barn med det.
Har kjøpt brune linser selv [;)]

Jeg har lest at barnet kun kan bli rødhåret dersom begge foreldrene har "røde" gener, dvs at det er anlegg for rødlige farger på begge sider. Selv har jeg rødt hår, mannen har svart hår. Sønnen vår er blond. Men jeg lurer litt på om "utenlandske" også kan være bærere av rødt, det var nemlig ei jente som gikk i en barnehage jeg jobbet i som hadde rødt hår med et slags svartskjær i. Hun hadde mor fra bangladesh, helt mørk med litt svarte fregner, og en norsk far med gulrotrødt hår. Jenta var kjempesøt, brune øyne, lysebrun hud og det vakreste håret!

Når det gjelder hår, så synes jeg alt er like pent.

hei. jg har ei datter med en vietnameser og ho er svart i håret og brun grønne øyne. og kjempe pen. selv er har jeg blå øyne og mørke brun i håret og veldig lys... men kjenner andre som også har fått barn med en asiater som har fått lyst og rødt hår. så det blir forskjellige ja.. også farge på øynene. så lukke til. uansett kommer den til å bli så pen....[;)]

Back
Topp