Utenlands med snikende termin

Hedemarksjinte

Andre møte med forumet
Hei! Termin 3.9. - gleder meg masse!!   Vi drar til Spania i to uker den 17.7, legen min har sagt at det er greit. At avslapning og ferie er det beste for meg nå og jeg har vært helt sikker på at dette vil jeg. Men nå har jeg begynt å få en del sterke kynnere og er mer sliten enn tidligere...  Begynne å bli litt nervøs for om det er så bra å dra alikevel...? Men siden legen har gitt meg klarsignal så er det vel greit? De har jo sykehus i Spania og.... Noen som har lignende erfaringer?

såfremt du ligger unna de verste shoppingsentrene midt på dagen, og discotekene på kvelden, skal det være fullt mulig å ha en avslappende og deilig ferie i Spania.. der vil du ikke bruke energi på husvask og sånt heller... Reis med god samvittighet (men husk helsekort, reiseforsikring og europeisk helsetrygdkort for sikkerhets skyld), ligg under en parasoll med en kald brus eller milkshake og nyt livet!

GOD TUR! [:D]

Ønsker deg lykke til...[;)]

Ja, det skal bli deilig å slippe unna huslige plikter og slippe å tenke på hverdagsmaset. Alle papirer er klare og jeg har fått adresse til et (norsk) legekontor et par kvartal unna. Jeg er et bedagelig dyr så jeg tror nok jeg skal klare å slappe av under en parasoll mens samboeren og Anine leker i strandkanten... Hva kan vel egentlig være mer beroligende enn å ha de man er aller mest glad i rundt seg...?

ja, de har det vel bra der inne i de gode varme og trygge magene våre... Kos deg hos svigermor[:)]

Back
Topp