Vi planlegger å reise til Barcelona i høstferien, da er jeg 25 uker på vei. Sommerferien ble ikke noe av, fordi jeg har vært kvalm hele ferien. Det burde gå bra det, man er vel ganske sprek i uke 25?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På generell basis burde det gå helt fint! Men av personlig erfaring hadde jeg ikke valgt storbyferie selv en gang til imens jeg var gravid. Var i New York da jeg var 19-20 uker sist og jeg ble helt ødelagt i ryggen av å gå så mye.. selv om vi tok mye t-bane rundt, så blir det mye gåing i by enten man vil eller ei... var forøvrig i bra form når jeg dro.. men det er som sagt bare min egen erfaring og for deg kan det selvfølgelig gå kjempefint (har forresten også en venninne som var i Amsterdam da hun var i uke 27-28 med samme erfaring som meg, og hun var sprek og jobbet hele svangerskapet)Vi planlegger å reise til Barcelona i høstferien, da er jeg 25 uker på vei. Sommerferien ble ikke noe av, fordi jeg har vært kvalm hele ferien. Det burde gå bra det, man er vel ganske sprek i uke 25?
Vi planlegger å reise til Barcelona i høstferien, da er jeg 25 uker på vei. Sommerferien ble ikke noe av, fordi jeg har vært kvalm hele ferien. Det burde gå bra det, man er vel ganske sprek i uke 25?