Utenlands i høstferien

Spirelille

Betatt av forumet
Januarlykke 2019
Vi planlegger å reise til Barcelona i høstferien, da er jeg 25 uker på vei. Sommerferien ble ikke noe av, fordi jeg har vært kvalm hele ferien. Det burde gå bra det, man er vel ganske sprek i uke 25? :)

Vi planlegger å reise til Barcelona i høstferien, da er jeg 25 uker på vei. Sommerferien ble ikke noe av, fordi jeg har vært kvalm hele ferien. Det burde gå bra det, man er vel ganske sprek i uke 25? :)
På generell basis burde det gå helt fint! Men av personlig erfaring hadde jeg ikke valgt storbyferie selv en gang til imens jeg var gravid. Var i New York da jeg var 19-20 uker sist og jeg ble helt ødelagt i ryggen av å gå så mye.. selv om vi tok mye t-bane rundt, så blir det mye gåing i by enten man vil eller ei... var forøvrig i bra form når jeg dro.. men det er som sagt bare min egen erfaring og for deg kan det selvfølgelig gå kjempefint :) (har forresten også en venninne som var i Amsterdam da hun var i uke 27-28 med samme erfaring som meg, og hun var sprek og jobbet hele svangerskapet)

Jeg er i uke 23 og tåler rett og slett ikke varme, som jeg normalt tåler veldig godt. Nå blir jeg svimmel og kvalm når temperaturen går over25, så for meg ville det ikke gått så bra. Gikk fint med varme fram til rundt uke 20, men ikke nå.

Vi var i Roma på samme tidspunkt når jeg var gravid med nr 1. Det var helt strålende!

Grunnen til at vi vurderer Barcelona, er fordi man kan dra på stranden når man er sliten av å gå. Masse muligheter for å hvile litt innimellom. Men tar gjerne i mot andre tips også! Orker bare ikke ren "badeferie".

Jeg var i fin form på den tiden sist og kunne fint ha reist. Det avhenger hvordan bekkenet ditt vil oppføre seg og formen ellers...

Det er et fint tidspunkt å reise på, så må dere jo bare ta hensyn til formen din når den tid kommer. Det går jo t-bane der også som man kan ta for å avlaste litt. [emoji4]

Back
Topp