Caroline :)
Elsker forumet
Her skal vi på vår siste ferie, til kos, før lille tulla kommer til verden i begynnelsen av september. Har dere noen anbefalinger for flyreise og opphold? Hva kan vi spise, og hva skal vi helst unngå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Støttestrømper har jeg fått låne allerede, så de skal brukes Takk for svar!Støttestrømper, mat,drikke, romslige klær, nakkestøtte, bevege seg i kabinen. Noe jeg hadde gjort, har ikke så mye tips enn å passe på rensligheten og maten de har, godt stekt osv håper du fikk noe ut av det
Ja, må vel være ganske nøye med hva jeg spiser. Og kun drikke flaskevann. Da skal jeg vel helst ikke spise salater ol heller, dersom det er skylt i vann fra vasken Er veldig spent på hva jeg kommer til å spise der nede, da jeg som regel kun spiser salater og råkost når jeg er i varmen i utlanderHusk å drikk MASSE vann i varmen, pass på maten, god stekt..vil mest sannsynlig få vann i kroppen i varmen..så umngå for mye salt mat og ja drikk mye.
Støttestrømer, beveg deg endel i flyet.
Goo tur
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app