Utenfor hos Tuvasmamma

Tuvasm@mm@

Gift med forumet

der hadde jeg fått julestemning..... æsj her regner det[:(]

Så mye snø da !!!!!

ORIGINAL: vimsa79

der hadde jeg fått julestemning..... æsj her regner det[:(]

sign[:D]kjempe fint!!!

Nei takk liker ikke snø jeg, eneste fordelen er at det blir lysere. Har ski da som jeg kjøpte til 30 -årsdagen og som kostet 3000 kr. Mangler fortsatt staver, men de er jysla fine hehe

Bare jeg som ser røde kryss????????? Rart

Skal prøve å laste opp igjen på nytt..

Da er det bilder..

Jeg ser dem ikke? [8|]

Veit det, skal prøve å laste det opp fra en annen plass, vent litt[;)]

Venter i spenning... [:)]

Vist dere ser fort nå så er det bilde[8D]

Se der, ja! Så koselig da, med julestemning! [:)]

Jeg er jammen meg glad for at jeg skal feire julaften ved Nesbyen i år... [;)][:D]

ÅÅÅÅ sååå koselig!!! Masse snæ og greier... Her er det bare regn..[:'(][:o] Hva bil har dere?? Liker sånne store jeg [8D]

ORIGINAL: Nala

Se der, ja! Så koselig da, med julestemning! [:)]

Jeg er jammen meg glad for at jeg skal feire julaften ved Nesbyen i år... [;)][:D]

Det kan du[;)] og oppe der er det sikkert enda mer snø, kommer nok mer også.. Vist dere skal være en stund så ta dere en tur opp til meg da, hadde vært kjempe koselig.. sender deg nr på pm jeg..

ORIGINAL: ludri

ÅÅÅÅ sååå koselig!!! Masse snæ og greier... Her er det bare regn..[:'(][:o] Hva bil har dere?? Liker sånne store jeg [8D]

Det er en mazda tribute, kjempe bil å kjøre[;)]

Der var det masse snø....har lovet jr akebrett men så langt ser det dårlig ut for den investeringen her....

ORIGINAL: Tusull

Sukk, sånn hvitt vil jeg også ha!!!!! [:D]

Bare komme å hente...

Bor på gol jeg..

ORIGINAL: Tusull

ja... var jo bare 4 timer og 12 minutter unna..[;)]
Hvis jeg kjører hele veien hjem med aircon'n på, så kunne jeg jo være heldig å ha en liten bøtte når jeg kom meg hjem igjen da..[8|][;)]

Ja det er jo bare en svipp tur og kjører du som fy så holder den seg hele veien[;)]

Back
Topp