Utendørsbelysning

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Trenger to ekstra stikkontakter utendørs. Har stikkontakt på veggen. Finnes det sånne skjøteledninger med flere til å ha utendørs? :P

Trenger to ekstra stikkontakter utendørs. Har stikkontakt på veggen. Finnes det sånne skjøteledninger med flere til å ha utendørs? :P

Kontakt en elektriker, dette ble gjort her for 3mnd sidem. Kostet ikke stort og det er utrolig deilig å vite at vi har trygg strøm i huset og ikke potensielt farlige skjøter :)

Ja bedre å få satt i flere stikk kontakter :P fordi de der man kan bruke ute. De er beregna på når man skal bruke elektriske dingser over kort tid. Ligger de lenge ute i vått vær ol. Så går plutselig strømmen å sånt :P har opplevd det.

Kontakt en elektriker, dette ble gjort her for 3mnd sidem. Kostet ikke stort og det er utrolig deilig å vite at vi har trygg strøm i huset og ikke potensielt farlige skjøter :)

Hva kostet det da? Har nettopp hatt en uforutsett utgift på 40 000 så jula er litt skral :(

Skal bare være på dagtid/kveldstid nå i desember, resten av året trenger vi ikke :) Og det står ikke på når vi sover.
Det går nok helt fint da. Bare ikke kjøp den simpleste skjøteledningen, kjøp en av litt god kvalitet. :)

Hvor kjøper jeg det?
Du kan kjøpe noen helt kurante noen på clas ohlson, sier mannen min som er elektriker. ;) bare ikke kjøp av de billigste. Og evt kan du reise innom et lokalt elektrofirma og kjøpe der. De koster nok litt mer da.

Du kan kjøpe noen helt kurante noen på clas ohlson, sier mannen min som er elektriker. ;) bare ikke kjøp av de billigste. Og evt kan du reise innom et lokalt elektrofirma og kjøpe der. De koster nok litt mer da.

Takk! :)

Back
Topp