Uten folat i en uke?

Trollmorharsovnet

Forelsket i forumet
Vi har dratt på påskeferie på fjellet, og jeg har glemt alle vitaminene mine hjemme... Det er et par timer til nærmeste apotek, fikk tak i en pakke multivitaminer med 200mg folat i hver tablett, men hva bør jeg gjøre? Kjøre de timene til nærmeste apotek eller ta multivitaminer de neste 6 dagene og håpe det går bra? har tatt folat fra før jeg ble gravid til nå.. Er 9+2 i dag. Typisk svimehodet meg....

Jeg har gått 4 dager uten, kjennes litt på samvittigheten, men samtidig - man er jo så flink å ta 7 dager tror jeg ikke bør ha store virkningen altså❤

Jeg har gått 4 dager uten, kjennes litt på samvittigheten, men samtidig - man er jo så flink å ta 7 dager tror jeg ikke bør ha store virkningen altså[emoji173]
Ja, håper det... Kan jo ta to multivitaminer hver dag,men er redd for å få i meg for mye av alt annet.. Spesielt redd for å få for mye A-vitamin.

Ta multivitaminer og kos deg på ferie! Når vi tar tilskudd jevnt, bygger det seg opp et lager. En uke fra eller til med en halv dose kan jeg aldri tenke meg er noen katastrofe. Så lenge du spiser sånn relativt sunt og variert [emoji4] god påske!

Ta multivitaminer og kos deg på ferie! Når vi tar tilskudd jevnt, bygger det seg opp et lager. En uke fra eller til med en halv dose kan jeg aldri tenke meg er noen katastrofe. Så lenge du spiser sånn relativt sunt og variert [emoji4] god påske!
Takk for svar! Er bare pittelitt hysterisk :)

Er det en nærbutikk med apotekvarer i nærheten? Hvis det er det, så kan du sikkert kunne bestille fra apotek og få levert på butikken mot en leveringskostnad [emoji4] hør med dem på butikken?

Back
Topp