Uten barn i dag

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hvordan hadde livet ditt vært i dag, om du ikke hadde hatt barn?

For min del, hadde jeg nok festa mer, (noe jeg aldri gjør lenger)
- Jobba mer
- sovet godt
- planlagt mindre
- kanskje tatt utdannelse
- vært mer med vennene mine og hjulpet kjæresten mer i fjøset. Kanskje trent hundene mer.

Om jeg vil bytte?
Nei, aldri verden!!

Bodd i Trondheim!!

Men selv om jeg ikke bor i Trondheim nå, og savner hjemplassen min, så har jeg ungene jeg har fordi jeg vil ha dem :)

Hadde nok reist mye mer, men ville aldri byttet bort livet mitt i dag da;)

Det hadde vært det samme som før jeg fikk barn...
Jeg hadde ikke tenkt på å skaffe utdannelse, hadde ikke tenkt på hvordan forholdet våres er, om det er ett bra sted å oppdra barn, om jobb...
Jeg hadde bare spilt pc hele dagen, sovet masse, gått i skogen og trent med bikkja, slasket rundt i livet...
Barn har tvunget meg til å vokse opp og tenke på andre enn meg selv, og jeg er veldig glad for det!

Sovit længre.
Jobbat.
Festat. Hade nog flyttat tillbacks till Sverige.

Jeg hadde nok kanskje hatt en utdannelse? Men det vet jeg ikke for jeg visste ikke hva jeg ville blir før jeg fikk de heller:P
Vi reiser litt nå, men da hadde jeg kanskje reist mer? Vanskelig å si:)

Hadde hatt muligheter for spontane kjøreturer med mannen om kveldene.
Og sovet lenge om mårran.

Men angrer ikke på at vi fikk barn.

Da tror jeg livet mitt hadde vært trist... Ikke sikkert jeg hadde hatt sambo heller da. Uff, vil ikke tenke på det.

Hvordan hadde livet ditt vært i dag, om du ikke hadde hatt barn?

For min del, hadde jeg nok festa mer, (noe jeg aldri gjør lenger)
- Jobba mer
- sovet godt
- planlagt mindre
- kanskje tatt utdannelse
- vært mer med vennene mine og hjulpet kjæresten mer i fjøset. Kanskje trent hundene mer.

Om jeg vil bytte?
Nei, aldri verden!!
Flere av punktene kan du da gjøre med barn ;)

Ikke når man er alene med to barn under 3 år, 23 timer i døgnet.
Du skrev at du har kjæreste, så jeg antok han hjalp til med barna deres. Utdanning kan du ta selv med barn. Jeg har fullført bachelorgraden min i dag og jeg har en liten gutt ;)

Jeg hadde hatt en annen jobb, hadde nok vert på god vei til å bli jordmor, hadde festa mere å reist mye :)

Men hadde heller aldri i verden bytta :) stortrives som mamma :D

Du skrev at du har kjæreste, så jeg antok han hjalp til med barna deres. Utdanning kan du ta selv med barn. Jeg har fullført bachelorgraden min i dag og jeg har en liten gutt ;)
Ja, men så er det ikke bare bare med en kjæreste som jobber fult, i tillegg til å være bonde på fulltid (nesten). Ser han 1-2 timer pr dag.

Jeg husker ærlig talt ikke hvordan livet var før vi fikk barn, så jeg har faktisk ikke noe svar på det spørsmålet jeg :)

Jobbet alt for mye og festet resten. Så er bra jeg har barn som gir litt mer mening hverdagen. Og den dagen barna blir store så kommer jeg nok til å jobbe mer, men også reise mer:)

Om eg ikkje hadde hatt ungar no ville eg ikkje vore lykkelig trur eg, for det måtte jo bety at eg hadde prøvd og ikkje lykkast veldig lenge:(

Men før eg fekk barn så jobba eg meir, reiste mykje meir, prioriterte meg sjølv og mitt utseende meir og møtte venner både på fest og ellers mykje oftare;)

Hvis jeg hadde vært snart 32 som jeg er nå og ikke hadde barn. Da hade jeg antageligvis jobba hardt for å bli gravid :p

Hadde trent mer, sett filmer, lest bøker, mer ute på fest, mer tid med venner...alt man egentlig ikke har så mye tid til når man har barn. Definitivt bodd billigere og reist mer.

Back
Topp