Utelukket mens etter spontanabort

Pocahontas313

Første møte med forumet
Hei allesammen!
Jeg er helt ny her og jeg håper noen kan svare/hjelpe meg i min situasjon.
Jeg hadde en spontanabort for over 3 måneder siden (var da 6uker på vei) og jeg har fortsatt ikke fått mens tilbake. Jeg var hos gynekologen for 4uker siden for å sjekke om alt var bra og se om jeg kunne ha blitt gravid igjen. Det var jeg ikke. Fikk også informert da at jeg nettopp hadde hatt en eggløsning og at jeg skulle vente og se om mens kom etter 2 uker. Det gjorde den ikke. Jeg tok en g test i dag som viste negativ. Både vanlig test og digital. Dette er første gang jeg har vært gravid og jeg er 29 år. Jeg kjenner at jeg blir litt frustrert!:( Vi vil så gjerne bli gravide igjen. Er det noen som har vært borti noe lignende? Håper noen kan svare!❤️
 
Hei allesammen!
Jeg er helt ny her og jeg håper noen kan svare/hjelpe meg i min situasjon.
Jeg hadde en spontanabort for over 3 måneder siden (var da 6uker på vei) og jeg har fortsatt ikke fått mens tilbake. Jeg var hos gynekologen for 4uker siden for å sjekke om alt var bra og se om jeg kunne ha blitt gravid igjen. Det var jeg ikke. Fikk også informert da at jeg nettopp hadde hatt en eggløsning og at jeg skulle vente og se om mens kom etter 2 uker. Det gjorde den ikke. Jeg tok en g test i dag som viste negativ. Både vanlig test og digital. Dette er første gang jeg har vært gravid og jeg er 29 år. Jeg kjenner at jeg blir litt frustrert!:( Vi vil så gjerne bli gravide igjen. Er det noen som har vært borti noe lignende? Håper noen kan svare!❤️

Jeg har ikke opplevd akkurat dette med sein mens etter abort, men jeg ville tatt kontakt med gyn igjen og hørt om du kunne kunne fått provera for å fremprovosere menstruasjon.
Men har sett her inne noen som måtte vente rundt 12 uker før mens kom tilbake.
Leit at du mistet og skjønner at du mer enn noe vil bli gravid igjen. Håper det ordner seg snart.
Klem
 
Vil berre sende deg ein uendeleg stor klem!❤️
 
Veivalsa, post: Jeg har ikke opplevd akkurat dette med sein mens etter abort, men jeg ville tatt kontakt med gyn igjen og hørt om du kunne kunne fått provera for å fremprovosere menstruasjon.
Men har sett her inne noen som måtte vente rundt 12 uker før mens kom tilbake.
Leit at du mistet og skjønner at du mer enn noe vil bli gravid igjen. Håper det ordner seg snart.
Klem

Hei Veivalsa, tusen takk for svar og at du delte.
Hmm jeg har ikke hørt om provera før, så det skal jeg ta å sjekke ut. Tusen takk for tips og kjærlighet❤️
 
Moderator Marte, post: Vil berre sende deg ein uendeleg stor klem!❤️

Ååh, tusen takk kjære deg! Sender en stor og varm klem tilbake! Spread love, be love❤️
 
Back
Topp