Utelivet på Island mååå testes!

StoresøsterJan10

Elsker forumet
Har bodd her i ett halvannet år nå, og først i går ble jeg og sambo med søskenbarna hans ut! Gud så kult det var, skikkelig liv! Maaaassse folk og maaassse bra musikk. Vi gikk fra bar til bar og det var like mye liv overalt!
Om dere tar dere en tur til Island så bør dere sjekke livet på byen

Skal på jentetur til Island i mai og då blir utelivet helt klart testet[;)][:D] gleder meg

ORIGINAL: Cathrine76

Skal på jentetur til Island i mai og då blir utelivet helt klart testet[;)][:D] gleder meg
hehe dere kan virkelig glede dere[:D]

ORIGINAL: suki

Jeg har vært ute i reykjavik, men alt jeg husker er gåturen hjem til Hafnarfjørdur grytidlig på morgenen neste dag. Hvor ble det av pengene våres??? [&:]
Men masse liv på festivalen på vestmannaøyene ihvertfall!! [:D]
Hehe ja det tenkte vi i går også, gud så langt du måtte gå! Vi gikk litt i går vi også, og det var skikkelig uvær så vi måtte bruke skikkelige krefter for å gå bortover[8D]

ORIGINAL: Iny

Har vært der[:)]
Va morro det ja, fikk smake på skikkelig BRENNIVÌN også[:D]

Smakte du på svartedauen eller noe sånt?

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

Trodde det var ganske "dødt" med uteliv på island jeg nå, pga finanskrisa der?[:)]
(har lest artikkel om island i vi menn)
Hehe, nei er nok ikke det, er skikkelig liv her. Og så står det og blir sagt myyye værre enn det er!
Mamma har ringt meg og var skikkelig bekymret for hun hadde hørt på nyhetene i Norge att det var full krise. Det har jo selvølgelig vært vannskelig her, men er på bedringens vei nå[:)]
Og aldri vært så ille som det har blitt sagt i andre land[;)]

JA! Utelivet i Reykjavik er bare helt fantastisk![:D] Bodde der i 5 uker i fjor i forbindelse med praksis i utd. min, og var ute hver helg[;)] Utestedene holder åpent til 6 om morgenen, og det var myye folk og liv overalt!![:D] det var gøøy[8D]

ORIGINAL: babybaby09

JA! Utelivet i Reykjavik er bare helt fantastisk![:D] Bodde der i 5 uker i fjor i forbindelse med praksis i utd. min, og var ute hver helg[;)] Utestedene holder åpent til 6 om morgenen, og det var myye folk og liv overalt!![:D] det var gøøy[8D]
Ja vi begynte å drikke kl 22 og jeg syntes det var veeeeldig sent for er jo vant til å måtte forte oss før det stenger hehe.
Dro til byen kl 01.00 og ble der til 5 ca[:D]

[:)]

Back
Topp