Uteliv i Trondheim?

SuperBerta

Glad i forumet
Noen av dere som er på byen i Trondheim innimellom? Og kjenner til stedene der?

Kan dere anbefale noe steder for småbarnsmødre på +-30 år? Kul musikk og dansing, men gjerne mulighet for skravling også..

[:D]

Er vel Down town de fleste drar på nå, men jeg trivdes på Frakken[:)]

Frakken har 2 barer i 1 etg, en "stille" plass med litt musikk, en pianobar med livemusikk og nattklubb i kjelleren.

Men nå har jeg ikke vært ute på mange mnder da.

[:D]

Tråden raser fort bakover i lista gitt![:D]

Takk for hjelpen, jenter! Nå blir det en etterlengtet bytur snart![;)]

Jeg liker Brukbar[:)]

Det er steder for voksne eller? Vil helst unngå de verste "fjortis-stedene"..[8D][:D]

ORIGINAL: SuperBerta

Det er steder for voksne eller? Vil helst unngå de verste "fjortis-stedene"..[8D][:D]

Det er gossip som er fjortisssted. Ricks er for min smak ALTFOR stor.. Kanskje være 500 folk der men alikvell føles det ut som du er der alene [8D]

Brukbar spiller de mye indiepop og RAR musikk. Absolutt ikke dansbart.. Ikke helt min smak hvertfall. Mye rart folk som går der også

Brukbar!

Downtown vil jeg tro er stedet for deg da. [:)] Stooor stemning i Pianobaren!

ORIGINAL: rodstilk

Downtown vil jeg tro er stedet for deg da. [:)] Stooor stemning i Pianobaren!

Enig [:)]

Spørs på musikksmaken, men jeg trivdes på 3b, roadhouse og rock city! :D

skjønner ikke helt at noen her anbefaler downtown for 30+.. det er der de "yngste" går. altså, de som nettopp har tippa 20. det er helt umulig å snakke der, må rope, og enda kan man ikke høre hva folk sier, og man står som sild i tønne[8D][:D]
jeg liker meg der jeg altså, men passa liksom ikke helt til det du så ut til å være ute etter. nå er jeg jo 20 selv også da [:D][8D]

jeg liker frakken også, der kan man prate, det er kul musikk, dans og folk i alle aldre [:)]

ORIGINAL: inamaria

skjønner ikke helt at noen her anbefaler downtown for 30+.. det er der de "yngste" går. altså, de som nettopp har tippa 20. det er helt umulig å snakke der, må rope, og enda kan man ikke høre hva folk sier, og man står som sild i tønne[8D][:D]
jeg liker meg der jeg altså, men passa liksom ikke helt til det du så ut til å være ute etter. nå er jeg jo 20 selv også da [:D][8D]

jeg liker frakken også, der kan man prate, det er kul musikk, dans og folk i alle aldre [:)]

I pianobaren er det ikke SÅ my ungt folk men.. De yngste går jo opp i 2. eller JubaJuba..

Vil påstå DT er MYE bedre enn Gossip mtp alder.. Gossip er jo helt ekstremt.

Ser det er litt delte meninger.. hehe..[;)]

Vi er en liten gjeng jenter på tur, så litt skravling må vi ha mulighet til, men det er gøy å få vrikket litt også!

Hotellet vårt ligger i Midtbyen, gjør disse stedene det også?

ORIGINAL: inamaria

Helt enig!! Jeg hang mye på down town i begynnelsen av 20 årene, har vært der 2 ganger etter at jeg fylte 30 og da følte jeg meg skikkelig gammel!! Nå er ikke jeg den som liker meg best i pianobarer da men..

Kan ellers anbefale musikkbaren på frakken ( veldig gode drinker!)  Vega, Kos, Crash (kanskje litt høy musikk),vivaldi, Raus[:)]

Hvis man ønsker litt av hvert kan man alltids ta en "runde" og prøve flere steder. Det gjør alltid jeg [:)]

Back
Topp