Uteleker

MissAugust

Gift med forumet
Hva slags uteleker har dere/ønsker dere til barna?

Vi har nå huskestativ, og ønsker oss sandkasse hvertfall

Vi har sandkasse, huske - i porten på garasjen, trampoline, basseng og sklie :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har trø traktor. Bøtter og spader. Thats it. Og gyda har sykkel.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå har vi skrekkelig lite og ingenting, de to store har syklene sine og that's it.

Håper på å finne plass til en trampoline når jeg er ferdig flyttet, men tar det ikke for gitt.. En sandkasse blir det nok skaffet uansett, gjerne slik plastbåt som kan brukes som basseng også. Hadde det til de to store og den var super.

Det var snakk om at vi ville sette opp husker her. Men da mener jeg det skal gå fra bofellesskap kassen og ikke egen lomme.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir d nok slik trekasse til sand, m lokk som blir benk når du slår d opp.

Akurat slik har vi og snakket om. Vet om det kan fås kjøpt? ellers tenkte jg at vi bare lager det

Akurat slik har vi og snakket om. Vet om det kan fås kjøpt? ellers tenkte jg at vi bare lager det

De har på biltema, sjekket ikke pris da jeg ikke skal kjøpe sånn hehe, må kjøpe noe jeg kan ta med meg igjen hvis det blir flytting senere.

Tror de har det på plantasjen også :)
VI har en vanlig kasse uten lokk, har gått veldig greit det og.
I bhg til T har de lagt fiskegarn over sandkassene for at kattene ikke skal drite der, det er en enkel løsning - fiskegarn har de på europris tror jeg :)

Vi bor i borettslag med lekeplasser. Blir sikkert å kjøpe et plaskebasseng og et sånt barneteltgreie. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp