Nå som alt av uteklær begynner bli trange..finnes det flere enn Stormberg som har skallbekledning/regntøy til gravide?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, da må jeg sjekke zalandoFant mye på zalando
Hadde også noe hos hm,
Det hjelper ikke her for han er for slank:/ Er hans Bergans bukse jeg får på meg nå. Vi veier ca det samme så. Skulle hatt en større mann nåStjeler mannen sitt.
Endte med å kjøpe meg en tynt foret bukse fra didrikson med seler, sånn at jeg kunne ha glidelåsen åpen, og bruke den etter graviditeten også.
Ah, da må jeg sjekke zalando![]()
Har en sånn fra Stormberg i fleece faktisk....med ekstra paneler når man åpner glidelåserGjør det, jeg hadde planer om å kjøpe men så trengte jeg den liksom aldri med den flotte sommeren vi hadde, å så var det plusselig bare et par uker til termin og da oppdaget jeg at jeg kunne stjele mannens jakke så da droppet jeg det. Men jadde jeg måtte gått gravid i dårligere pg kaldere vær hadde jeg nok kjøpt en gravidjakke
Synes forresten de jakkene som kan brukes både i graviditeten og etterpå som vanlig jakke eller bærejalle virker veldig genial, fant et par slike på zalando i fjord![]()
Har en sånn fra Stormberg i fleece faktisk....med ekstra paneler når man åpner glidelåser![]()