Uteklær til gravide!

Nå er jeg i uke 30 og bruker ei hh jakke som jeg fikk av mamma for mange år siden. Det er ikke en gravid jakke.

Jeg brukte forresten en av mannens jakker når jeg var gravid:-) men så hadde jeg termin i oktober da, og det var en ganske fin sommer og høst så gadd ikke kjøpe gravidjakke kun for å bruke den noen få uket:-)

Jeg kommer nok til å bruke mamma sine uker (hun bruker litt større størrelse enn meg) eller mannen sine. Gidder ikke kjøpe dyrt yttertøy bare for denne perioden liksom

Stjeler mannen sitt.
Endte med å kjøpe meg en tynt foret bukse fra didrikson med seler, sånn at jeg kunne ha glidelåsen åpen, og bruke den etter graviditeten også.

Av alle plasser fant jeg en regnkåpe på Vero Moda, kjøpte to størrelser større enn hva jeg vanligvis bruker og det var gull gjennom den våte vinteren som var.

Stjeler mannen sitt.
Endte med å kjøpe meg en tynt foret bukse fra didrikson med seler, sånn at jeg kunne ha glidelåsen åpen, og bruke den etter graviditeten også.
Det hjelper ikke her for han er for slank:/ Er hans Bergans bukse jeg får på meg nå. Vi veier ca det samme så. Skulle hatt en større mann nå;)

Jeg har en fin ytterjakke til vinter fra mamalicious fra før, men trenger noe vanntett. Er mye ute så må kjøpe noe, det kommer til bli brukt masse uansett:)

Ah, da må jeg sjekke zalando:)

Gjør det, jeg hadde planer om å kjøpe men så trengte jeg den liksom aldri med den flotte sommeren vi hadde, å så var det plusselig bare et par uker til termin og da oppdaget jeg at jeg kunne stjele mannens jakke så da droppet jeg det. Men jadde jeg måtte gått gravid i dårligere pg kaldere vær hadde jeg nok kjøpt en gravidjakke:-)

Synes forresten de jakkene som kan brukes både i graviditeten og etterpå som vanlig jakke eller bærejalle virker veldig genial, fant et par slike på zalando i fjord:-)

Gjør det, jeg hadde planer om å kjøpe men så trengte jeg den liksom aldri med den flotte sommeren vi hadde, å så var det plusselig bare et par uker til termin og da oppdaget jeg at jeg kunne stjele mannens jakke så da droppet jeg det. Men jadde jeg måtte gått gravid i dårligere pg kaldere vær hadde jeg nok kjøpt en gravidjakke:)

Synes forresten de jakkene som kan brukes både i graviditeten og etterpå som vanlig jakke eller bærejalle virker veldig genial, fant et par slike på zalando i fjord:)
Har en sånn fra Stormberg i fleece faktisk....med ekstra paneler når man åpner glidelåser:)

Back
Topp