Uteklær til en voksende mage!

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Jobber i barnehage og er mye ute, det viser seg at magen faktisk kommer fortere med nr 2 ( i tillegg til mye luft) og mine vanlige regnklær presser noe syykt og begynner allerede å bli trange.

Så kommer jo vinteren og da passer jo ingen av de gamle klærne mine. Noen tips til hvor jeg kan få tak i gode vinter og regnklær for en voksende mage? :D
 
Stormberg har regntøy for gravide. Har kun prøvd treningsklærne deres, se vet ikke hvor bra det er. Sist jeg var gravid lånte jeg regntøy av min mor som bruker større størrelse enn meg. Det funket bra det og :).
 
Jeg har alle gravidklærne fra stormberg foruten om turbuksa og jeg er storfornøyd. Jeg brukte regnjakka med flisjakka under hele vinteren og da hadde jeg termin i starten av mai. Jeg skulle kjøpe turbuksa også men da jeg trengte den var butikken utsolgt og jeg kjøpte heller meg en vanlig turbukse to størrelser større enn vanlig størrelse og har brukt den også etter graviditen [emoji4]
 
Jeg har tenkt å kjøpe gravidjakka iallefall, dere som har hatt den, kan den brukes etter graviditet og uten at det ser teit ut?
 
Back
Topp