Utedress fra Name-it?

pandalise

Gift med forumet
Noen som har den? Tenkte på den til 259kr... Har reima-tec dress til senere, men vil gjerne ha en dress å bruke NÅ, og gidder ikke slenge i så mye penger[8D]
Skal ikke plassere ungen i verken søledammer eller noe slikt, kun få sitte litt på bakken o.l..

jeg så den på nettsiden her, og stemmer det at den bare finnes fra str 92, eller er det bare fordi alle abdre str er utsolgt kanskje.... ?

ORIGINAL: Bella_

jeg så den på nettsiden her, og stemmer det at den bare finnes fra str 92, eller er det bare fordi alle abdre str er utsolgt kanskje.... ?

Fant den i 74 i nettbutikken.. Har sett den i butikken i 80..
http://nameit.bestsellershop.com/NO/parkdresser/mini-wind-wholesuit/190735/190738

ORIGINAL: pandalise

ORIGINAL: Bella_

Fant den i 74 i nettbutikken.. Har sett den i butikken i 80..
http://nameit.bestsellershop.com/NO/parkdresser/mini-wind-wholesuit/190735/190738

Ok, perfekt, for så bare på nettbutikken her i Dk var det nok utsolgt i mindre str i den lilla... Men, den tror jeg vi pgså går for nå frem til det blir kaldere, hun er jo ikke noe barnehagebarn før januar, så er jo bare for å ha noe til da... [:)]

Skal jeg rundt i alle name it butikkene i morgen håååper de har en i lilla, for den var søt[:)][:)][:)] også de skoene til...

Takk for tipset[;)] Selv om jeg egentlig ikke hjalp deg noe særlig...

Såånn, nå har vi den dressen[:D]

Og prøvd den så vit ute, og guuud så morsomt da[:D] Hun var jo en strandet liten hval jo, dødsmorro, lo så jeg gråt mens hun lå der og kavet[:D][:D]

Meeeen, ble bedre etter hvert, så den skal nok være ok. Tåler ikke å sitte stille i en bløt sandkasse, men som du sa, er jo bare for å ha nå i starten, vi kjøpte våres som prøve, siden ikke ordentlig før nærmere desember, og barnehage start i januar...

Men, anbefales, virker ok:)

Kjøpte også de skoene og vottene til, åååh, ser så morsom ut atte[:D]

Back
Topp