Utebursdag og påkledning!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Idag skal vi i utebursdag hos en venn av familien. Vi skal gå på ski og ake, og grille pølser ute.
"pynter" dere barnanår det er utebursdag?
(under dressen f.eks?)

Dersom de skal inn på et tidspunkt kunne jeg vurdert det, men ellers nei. Fornuftig påkledning etter været.

Ute på sommer, pene sommerklær. Ute på vinter, ull under og dress

Vesla har et strutteskjørt som jeg laget til henne for lenge siden. Hun har hatt på seg det utenpå dressen.
Litt som hu i Julekongen. :D

Ja i grunn så gjør jeg det for ofte har de her en lavvo å gå inn i og da kler de av seg

Hvis de skal gå inn noe sted så ja, men noe som også er varmt. Ikke nylonstrømpebukse og skjørt liksom. Hvis de skal inn i en lavvo el og ta av jakken/overdelen på dressen så hadde jeg hatt en av de fineste strikkagenserne istedenfor en utvaska fleecegenser. Og matchende lue og hals osv med strikkatøyet og dressen.

Her har jeg penklær i ull da. Hvis ikke pentøyet er varmt så hadde jeg droppet det.

Hvis de skal gå inn noe sted så ja, men noe som også er varmt. Ikke nylonstrømpebukse og skjørt liksom. Hvis de skal inn i en lavvo el og ta av jakken/overdelen på dressen så hadde jeg hatt en av de fineste strikkagenserne istedenfor en utvaska fleecegenser. Og matchende lue og hals osv med strikkatøyet og dressen.

Her har jeg penklær i ull da. Hvis ikke pentøyet er varmt så hadde jeg droppet det.

Samme her :-)

Vi har ikke på vanlige klær under vinterdressen. Da er det ullundertøy og ullklær utenpå igjen

Signerer.

Nei :) setter mer fokus på at de holder seg varme og tørre en fine :-)

Idag skal vi i utebursdag hos en venn av familien. Vi skal gå på ski og ake, og grille pølser ute.
"pynter" dere barnanår det er utebursdag?
(under dressen f.eks?)

Kunne ikke falt meg inn.

Vi har "alltid" hatt utebursdag, og første året ble jeg overrasket over de tynne pynteklærne ungene hadde under dressen, så etter det skrev jeg "kle dere varmt og godt, ikke pentøy" i invitasjonene :)

Kler på etter været selvsagt. Med mindre de skal inn så blir det vel et tyllskjørt over ullongsen :P

Back
Topp