utebukser altså!

sommerfugler85

Elsker forumet
Vi skulle ut å leke i snøen i dag sammen med Isak, ake å sånn, og da er det jo liksom greit å ha på seg utebukse...

Den passet helt greit for en uke siden, men i dag var det ikke kjangs i havet å få igjen verken buksesmekken eller trykknappen! hehe, så tjukka (jeg) var i hvertfall rimelig glad for at det var sånne bukseseler på den, for da holdt i hvert fall buksa seg åppe :)

Regner vel kanskje med at det er flere som kanskje allerede har støtt på et slikt problem, eller kommer til å støte på det snart..hehe

Hadde samme opplevelsen sist søndag... Men jeg hadde helt glemt at jeg hadde bukseseler til den ene utebuksa mi, da er det kanskje håp likevel! :) Takk for påminninga ;)

hehehe Bare hyggelig! :) Hva skulle man gjort uten!? Har man en toåring som vil ut å leke i snøen, så må man jo bare henge på!

Eg brukar boblebukse kvar dag sidan eg jobbar i barnehage. Har lenge venta på dagen eg ikkje får igjen knappen:-) Men det hjelper på at buksa har høyt liv.. Da regnar eg med at eg kan bruke den ei stund til, pluss at den har seler..

Skulle ha på meg utebuksa igår...men den gikk ikke igjen! Så ja, jeg har støtt på samme problem! Lenge igjen av vintern..må vel finne meg en ny:D

Får ikkje igjen bergans-buksa mi bu-hu

hehehe :) får bare satse på at vi i hvertfall får di over baken hele vintersesongen hehe, så får selene gjøre jobben med å holde den åppe :)

Om du tenker på å kjøpe en ny med evt. et strikk i midja vil jeg gjerne høre hvilken bukse du gikk for;) For jeg begynner nemlig å slite med min bukse også og jeg MÅ ha en god turbukse, eller så overlever ikke jeg;) Så tips mottas med takk:D

Om du tenker på å kjøpe en ny med evt. et strikk i midja vil jeg gjerne høre hvilken bukse du gikk for;) For jeg begynner nemlig å slite med min bukse også og jeg MÅ ha en god turbukse, eller så overlever ikke jeg;) Så tips mottas med takk:D

Jepp, utebuksa jeg har på jobb går ikke igjen, men siden det er seler på så gjør det ingenting :-p jeg ser sikkert veldi kul ut, men så vet jo alle at jeg er gravid, og da får det bli sånn :-p egentlig så er det veldig smart, for den buksa "passer" jo ut hele svangerskapet om jeg bruker den sånn :-)

Den der kjenner jeg meg helt klart igjen i ja..:)

Men har ikke bukse seler på buksen min så jeg bruker en av mannen min sine bukser selv om disse er aaaaaaaaaaaaalt for store generelt sett, har jo ikke tenkt å fryse..:)

Baby-S skrev:

Vist du har G-Max i nærheten selger di Aretti ute bukser nå til 199kr og disse var litt store i livet.

Har brukt en stikk jeg som jeg festa i hver hemp på bukse, den blir åpen foran i smekken, men den holder seg hvertfall på plass :) Våren er jo snart her, så da regner jeg med at vi slipper bruke den buksa så lenge til ;)

ingen planer om ny bukse her i hvert fall :) hehe, jeg venter på våren jeg nå!!! :D

Har brukt en del strikk på knappen på vanlige bukser, men til og med det måtte jeg slutte med nå, har så giga mage at til og med det blir for stramt! hehehe

Back
Topp