Utebukse

aogsersant

Elsker forumet
Hei! Er det noen som har "gravid"utebukse? Ser de har på Stormberg, men lurer på om den er noe bra..? Jeg jobber i bhg og er mye ute der, og er også mye ute med guttene mine hjemme..

Har ikke gravidutebukse selv, men bruker en fra stormberg som jeg nettopp har begynt å ikke kneppe igjen knappen på (utebuksa har seler så den holdes på plass uansett). Men ser jo at behovet for en utebukse som kan lukkes kanskje er litt større for deg som er ute daglig da :)

Jeg har den fra Stormberg. Den duger til mildvær men jeg synes den er for kald/tynn når det er mange minus.

Svigermor har sydd kiler i sidene på ei vanlig boblebukse til meg og satt inn bredt bånd i livet, det er favorittbuksa mi. :D

Er veldig fornøyd med den fra Stormberg, men den er litt for tynn de kaldeste dagene, selv med ull under.

Jeg har en tykk vanlig bukse fra stormberg med seler. Buksa sitter greit. Har en lang dunjakke så det duger veldig bra☺

Jeg har selv kjøpt skallbuksen til stormberg og er kjempe fornøyd. Men jeg må tilføye at det kan være lurt for de med litt hofter bestiller litt større enn de pleier.

Jeg har hatt buksen på meg på fjellet nå i julen og ja den er tynnere enn en skibukse, men igjen så tvinger det oss gravide og holde oss aktiv
PS. Der var flere minusgrader på fjellet, hadde ull under og det gikk fint.

Back
Topp