Uteblivende OUL

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Jeg hadde opprinnelig OUL på sykehuset (2 timer unna) på fredagen som var. Hadde ventet i spenning på denne timen i over en mnd. Så ringer de meg Torsdags ettermiddag å sier at de må avlyse timen da de beklageligvis har dobbeltbooka. Får beskjed om at overlege på gyn skal hit til øya med UL apparatet denne uka, så jeg fikk time her idag kl 17:45. Jeg syns det var greit siden jeg slapp unna mange timer i bil. Vi møter opp på legekontoret kl 17:30, veldig spente, har igjen gått å telt dager, timer og minutter. Klokka blir 18:00, 18:30, 19:00... 19:15 får jeg tak i tlfnr til legen og ringer for å høre om det virkelig er lengre ventetid.. får beskjed om at jeg ikke står oppført på hans lister idag og at han reiste hjem etter siste pasient kl 17:45. De hadde visst problemer med datasystemene på sykehuset og det hadde blitt kluss med timelistene. Da han skrev opp alle pasientmøtene han skulle ha før han dro hadde de glemt å gi han beskjed om meg.
Han skulle ordne meg time imorgen og beklaget så mye. Men resten av uka skal samboern min ro, så da er han ikke hjemme, og går da glipp av OUL som jeg tror han hadde gledet seg veldig til.
Jeg kjenner jeg ikke klarer å glede meg noe mere til OUL... Alt jeg hadde gleda meg til ble bare en stor skuffelse.

Fy faen så dårlig!!! Hadde vært helt knust selv :(

Nei, så kjedelig!!!! Er jo uhørt at de har problemer med systemet sitt da, en plass det virkelig ikke burde vært dataproblemer!! Kjenner jeg blir irritert og sint på dine vegne! [emoji173]️[emoji173]️

Ja var virkelig ikke forberedt på at det skulle gå som det gikk.... [emoji21]

Fy søren! For et opplegg...skjønner skuffelsen og irritasjonen!

Fy så dårlig at du skal oppleve dette :( Håper du får ny time fort som fy, med utskrift av 3d bilder og det hele!

Skjønner goft at du er veldig sinna og skuffa!! At det går an!! Håper virkelig at de ordner opp!

Så kjedelig. Her får heller ikke mannen blitt med på oul, da farmoren hans skal begraves samme dag :/

Ååå fyflate, jeg hadde eksplodert.... skjønner at du er skuffet :( når man går å gleder seg sånn. Det var skikkelig dårlig...

Uff.. er ufattelig kjedelig når det blir sånn.. her får heller ikke mannen være med på OUL. Men håper du får med mange fine bilder som du kan vise han [emoji4]

Åh det var kjedelig altså!

Hadde blitt sååå sint! Sånne feil skal ikke skje to ganger! [emoji44] håper alt ordner seg og du får mot all formodning en positiv opplevelse av OUL når du endelig får den

Det var kjedelig, men gikk det bra på UL i dag? Sender deg en klem. :)

Back
Topp