Uteblitt/veldig liten mensen og negativ gravidtetstest

Håperpånr3

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
På dagen for IKM så fikk jeg en veldig liten blødning, typ noen få dråper. Den varte i 2 dager. Jeg testet negativt på IKM og 2 dager etter IKM. Denne måneden har syklusen tilsynelatende vært helt normal, men jeg har ikke hatt ømme bryster mellom EL og IKM.

Jeg har aldri opplevd at mensen ikke kommer før utenom da jeg var gravid og jeg har testet postiv før IKM de 2 gangene jeg har vært gravid.

Jeg tester ikke etter EL/temper ikke så jeg kan ikke være 100% sikker på at jeg har hatt EL. Er det noen som har vært borti det samme?

Jeg tipper bare syklus er forskjøvet. Jeg har opplevd før å ha en stabil syklus over lang tid, og så plutselig få en lengre syklus (forsinket eggløsning ). Har også opplevd å ikke få eggløsning en syklus, den også ble langt lengre enn normalt.

Sånt skjer plutselig :)

Jeg tipper bare syklus er forskjøvet. Jeg har opplevd før å ha en stabil syklus over lang tid, og så plutselig få en lengre syklus (forsinket eggløsning ). Har også opplevd å ikke få eggløsning en syklus, den også ble langt lengre enn normalt.

Sånt skjer plutselig :)
Takk for svar, jeg satser på at det er noe sånt som har skjedd. Jeg ble bare så veldig overrasket :) :smiley-ashamed008

Takk for svar, jeg satser på at det er noe sånt som har skjedd. Jeg ble bare så veldig overrasket :) :smiley-ashamed008
Høres litt sånn ut i alle fall, når vanlige symptomer etter EL ikke har kommet :) Ville testet nå og da til tr dukker opp. Hvis tr enda ikke er kommet om et par uker, kan du jo høre med gynekolog om de kan sjekke opp og evt gi medisin for å fremprovosere mens, for å tvangsstarte ny syklus.

Høres litt sånn ut i alle fall, når vanlige symptomer etter EL ikke har kommet :) Ville testet nå og da til tr dukker opp. Hvis tr enda ikke er kommet om et par uker, kan du jo høre med gynekolog om de kan sjekke opp og evt gi medisin for å fremprovosere mens, for å tvangsstarte ny syklus.
Ja, jeg tenker å dra til gynekolog om noen uker hvis det ikke skjer noe, da får jeg også sjekket om alt er ok :shy: Flaks at vi har satt prøvingen på vent akkurat nå når dette plutselig skjer.

Back
Topp