Uteblitt mensen men negative tester

Soleia

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Stjerneskuddene 2024
Hei!
Jeg hadde første blødningsdag 16.01, samleie 28.01, å tok angrepille noen timer etterpå. Har fortsatt ikke fått mensen, men får negative tester. Sist jeg var gravid slo ikke de første testene ut, men etter en uke fikk jeg 3+, så klarer ikke helt å stole på negativ test heller. Men det hadde vel slått ut nå itilfelle? Sannsynligvis har jeg vel ikke hatt el så tidlig i syklus?

Blir gal av å være så usikker!

Hvilke test har du brukt? Noen tester er mer sensitive enn andre.
Jeg testet negativt med strimler fram til 5 dager etter IKM. Men med sånn «Test tidlig» fra RFSU testet jeg positivt 1 dag etter IKM.

Hvis du ikke ønsker barn nå kan du jo uansett ta kontakt med fastlegen for å få avklart. Evt få henvisning til sykehuset om du ønsker abort dersom du mot formodning er gravid. :)

Hei!
Jeg hadde første blødningsdag 16.01, samleie 28.01, å tok angrepille noen timer etterpå. Har fortsatt ikke fått mensen, men får negative tester. Sist jeg var gravid slo ikke de første testene ut, men etter en uke fikk jeg 3+, så klarer ikke helt å stole på negativ test heller. Men det hadde vel slått ut nå itilfelle? Sannsynligvis har jeg vel ikke hatt el så tidlig i syklus?

Blir gal av å være så usikker!
Jeg hadde første dag i siste mens 16/12 EL 28/29 desember. (måtte sjekke tilbake i tid..) Så det er fult mulig [emoji4]

Jeg ville gått til legen og tatt en blodprøve også få videre oppfølging videre om hva du ønsker å gjøre.

angrepillen kan gjøre at en får mensen noen dager senere og den forhindrer 75% av svangerskap ifølge statestikken[emoji5] om du ikke ønsker å gå til legen enda kan du ta en ny test om
Mensen er forsinket med 5 dager.

Jeg hadde samme blødningsdag som deg, samleie den 28, eggløsning den 30. Eggløsning kan også variere litt når den kommer.

Håper det ordner seg for deg [emoji173]️

Takk for svar:Heartred Jeg brukte clearblue sin strimmeltest? Tror jeg :p

Jeg har bestilt time, men ser for meg at Tr dukker opp før det, fikk ikke time før 1,5uke.

Jeg kastet opp på mandag, å har vært småuggen siden, men tenker det kanskje kan være psykisk.

Huff, kjempe kvalm, brekninger, ømme pupper, dårlig matlyst, våkner tissetrengt på natt, og null mens. Kan det være psykisk? Jeg tok test inatt også, fortsatt blendahvit. Så det er vel umulig jeg er gravid?

Det verste er at en bittelite del av meg håper på positiv test, selv om jeg vet det beste er det motsatte.

Som andre nevner så kan nødprevensjon klusse til syklusen :)
Men greit å få skekket det opp :)

Takk for svar! Da kom mensen, huttetu, for noen uker:rolleyes: Så får jeg bare finne meg en ny mann å komme meg inn på bv igjen, blir jo riktig verpesjuk av å henge her inne:p Lykke til alle sammen, dere har en fantastisk tid i vente:Heartred

Back
Topp