Uteblitt mens, negativ test?

Tweeky

Blir kjent med forumet
Hei.

Jeg skulle fått mensen 4.8... ingen tegn på mensen enda.

Har tatt tester men de blir så negative som man får det.
Har ligger hjemme med influensa i noen dager, noen som vet om det kan ha påvirkning?

Å om det er vanlig at mensen kan utebli såpass lenge?

Er på p8 nå.

Mens har aldri vært mer enn maks 2 dager forsinket tidligere, untatt forrige mnd der den kom 4 dager fortidlig.

Hjelp?

Hei. Min tvillingsøster gikk nesten en uke over og tok to tester som var negativ. Fikk litt ømme pupper men leverte urinprøve hos legen 1-2 dager etter siste testen hjemme. Hos legen var den positiv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei. Min tvillingsøster gikk nesten en uke over og tok to tester som var negativ. Fikk litt ømme pupper men leverte urinprøve hos legen 1-2 dager etter siste testen hjemme. Hos legen var den positiv.

Ja da er håpet her enda. Kan jo alltids håpe at det er tilfelle her også.

Hei :) hvordan gikk det?

Jeg har gått over et par dager jeg og nå, og ingen positive tester. Skjønner ingenting! Hadde bittelitt blod på søndag og bittelitt i går, men ikke i nærheten av "vanlig mens"!

Hei :) hvordan gikk det?

Jeg har gått over et par dager jeg og nå, og ingen positive tester. Skjønner ingenting! Hadde bittelitt blod på søndag og bittelitt i går, men ikke i nærheten av "vanlig mens"!
Hei!

Nei her er det ingenting som tyder på noe mensen enda gitt.
Heller ikke noe positive tester, så jeg er rimlig forvirra.
Er nå 9 dager over.

Snodige greier alltså:rolleyes: skjønner deg veldig godt....jeg vurderer å gå til legen om jeg ikke finner ut av noe selv innen en uke eller noe!! Lykke til:)

Snodige greier alltså:rolleyes: skjønner deg veldig godt....jeg vurderer å gå til legen om jeg ikke finner ut av noe selv innen en uke eller noe!! Lykke til:)
Ja det samme tenker jeg. Men så leser jeg jo om disse som plutselig ikke får mensen 1 mnd å sånt uten grunn. skikkelig forvirra altså.

Her er også mens uteblitt... er 1uke over ikm som jeg trodde var 6.aug. er 34dager siden første dag i siste mens/kjemisk sa...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har og lest litt på nette nå, men føler meg ikke så mye mer klok! Får vel bare vente å se...selvom det er veldig vanskelig ;)

Har og lest litt på nette nå, men føler meg ikke så mye mer klok! Får vel bare vente å se...selvom det er veldig vanskelig ;)
Ja blir ikke mye klok av all denne lesingen selv. Jeg tenker at kanskje mens har blitt forsinket eller noe fordi jeg har ligger hjemme med en ekstremt forkjølelse, men brått måtte jeg løpe inn å kaste opp her... så ikke vet jeg... 10 dager over ikm er jo også ganske lenge. Må nok bli en tur til legen på oss Ariel. :)

fikk TR i dag så nå slipper jeg hvertfall å lure lenger.var hos legen en tur, jeg har så streke smerter at jeg ikke kommer meg på jobb. Hun mente at jeg enten har SA eller har et magevirus i tilegg til menssmerter!! :confused:
Sartser på at jeg snart er bedre:) så er det bare å gjøre seg klar for ny periode;):p

Håper du finner ut av noe du og snart, legen min sa hvertfall at TR kan bli litt forsinka hvis man er syk! Men 10 dager er jo litt drøyt da! Masse lykke til uansett:) god bedring:)

fikk TR i dag så nå slipper jeg hvertfall å lure lenger.var hos legen en tur, jeg har så streke smerter at jeg ikke kommer meg på jobb. Hun mente at jeg enten har SA eller har et magevirus i tilegg til menssmerter!! :confused:
Sartser på at jeg snart er bedre:) så er det bare å gjøre seg klar for ny periode;):p

Håper du finner ut av noe du og snart, legen min sa hvertfall at TR kan bli litt forsinka hvis man er syk! Men 10 dager er jo litt drøyt da! Masse lykke til uansett:) god bedring:)

Huff ja da har du hvertfall litt oversikt hvertfall. Fælt å gå rundt å ikke vite.
Har fått mannen til å kjøpe en CB test.. så da får jeg ta den imorgen tidlig.
Så krysser vi fingrene. Ja 10 dager er litt drøyt lenge syntes jeg. :p

Jeg opplevde faktisk dette forrige mensperiode. Jeg har på ti år aldri gått over mer enn 2 dager. Denne gangen kom da ikke mensen. Jeg tok flere tester i starten, men de var negative. Etter 12 dager tok jeg en ny test som ble svakt positiv. Påfølgende dager fikk jeg negative tester og mensen kom 17 dager over.

Jeg vet virkelig ikke hva dette var, men er veldig sikker på at jeg aldri var gravid i allefall.

Krysser fingrene for at du enter er gravid eller at mensen kommer snart. Denne uvissheten er jo den aller værste!

Er i samme situasjon selv nå og blir spø av det!! Har heller aldri gått over mer en 2 dager og nå har jeg gått over 7 dager, men tror at syklusen min er litt ustabil nå etter en sa i juni så blir for fult prøving etter mensen nå! Hvis den nå har tenkt til å komme :p

satser på at den er positiv, eller at du får tr snart....ikke mye gøy å bare gå å vente å ikke vite hva som skjer!!
Lykke til med testingen:) krysser fingrene;)

satser på at den er positiv, eller at du får tr snart....ikke mye gøy å bare gå å vente å ikke vite hva som skjer!!
Lykke til med testingen:) krysser fingrene;)

Kjennes ut som at tr kan komme i løpet av dagen så får håpe det så blir det ny prøverunde :D har tro på at denne gange :D

Last edited:
Fikk besøk av tr i dag, så da blir det pp 4 :) har bestilt el tester og 20 g tester fra ebay så får håpe at det kommer en liten spire ❤️ og får håpe at den blir der! :) mener og ha lest at man har større sjangse til å ikke få sa hvis man blir gravid i løpet av 6 mnd etter en sa, noen flere som har hørt om det? :)

Her har ikke mensen dukket opp enda.. er 15 dager over ikm nå... å har tatt CB test... som var negativ. Nå er jeg forvirra altså.

Back
Topp