ute på tur...

ABSOLUTT JA!! KRYSSER FINGRENE FOR DERE!! FOR ALLE HER SÅ KLART! [:D]

Uff da Iza, virkelig hatt en kjip dag du da! Synd at tante kom, hadde faktisk tro på at det hadde gått veien for deg nå! Ha riktig god bedring da!

TUSEN TAKK[:D] klarte ikkje holda meg heilt borte, men no er det så vondt å sitte[:(] så må legge meg ned igjen[:(]

NATTAKLEM!

ps. ser nannyhjelpen.. huff!!

Uff Uff Uffda...det va kjempe trist å lese det som har skjedd med deg i dag, snakk om dag altså...ufffff..men du er med så godt mot, syns du skal klappe dwg selv på skuldrene... du er skikkelig tøtt [;)][;)][;)] Å det e sant som du sir: det ordner seg for snille jenter [:)][:)]

Klem fra Kathrine

Hei iza

Det hørtes ikke ut som om du hadde det så veldig godt igår. Håper du føler deg bedre idag.

heisann[:)] litt betre, men veldig øm i magen og bak i ryggen...kjennes akkurat ut som det var ein eksplosjon i magen ja, og det var det jo egentlig også.
gyn sa også at tante kom, men blodet har stoppet opp, pga. systene og rester,blod og væske etter "ekslpsjonen" så no ønsker eg berre at tante kan komme og feie ut all driten[:'(][:)]

no får eg tårer i augene![:(] snille søte du toveli!! eg har aldri hatt så magen som har støttet meg før! [:)]

no får eg tårer i augene![:(] snille søte du toveli!! eg har aldri hatt så magen som har støttet meg før! [:)]

DET ER EG OGSÅ GLAD FOR AT DU HAR[:D][;)]

Back
Topp