ute på tur...

x1xiza

Glad i forumet
Eg fekk ein flott start på dagen.. not..[:(]
først begynnte eg å blø..så tenkte eg at eg sku trene litt...kom til sit-ups, og der kom ein JÆVLIG smerte!
satte meg her litt og skreiv med fiorelina på msn, men smertene vart verre og verre...då eg reiste meg for å ringa legen så måtte eg krype til tlf..hadde så vondt..fekk grei besjed frå lege om å ringe 113...

så eg har kjørt i ambulanse idag eg...var heilt sykt vondt[:(]

kom inn på gyn. avdeling, og etter ein del prøver og innvendig UL, så viser det at eg har mangen vannsyster, på BEGGE eggstokkene, og det er gått hull på 2, ei på kvar side[:(]

Lite meir dei kunne gjera der, men får oppfølging, men det er jo ikkje før 10.okt!!! Så eg kom akkurat inn døra her[&o]
magen er veldig øm og vond, men dei værste smertene er kun mens det går hull på dei systene...så sitt eg her då..og er[:@]for at dei ikkje berre kunne fjerna dei andre systene som var der, så eg kunne få blitt ferdig med dette dritet!! [:@][:(]

så no skal eg legge meg på sofaen litt, sku ønske min mann var her[&o]

Så sånn har dagen min startet idag..

UFF....

Dette var ikke noe koselig å lese....
Vet liksom ikke hva jeg skal si for å trøste deg, men jeg ønsker deg alt vel iza...
Håper det ordner seg for deg.

Dette var sikkert en veldig mager trøst, men vit at jeg og vi andre på forumet tenker på deg!!!!

tusen hjertelig takk! det trøster meir enn du aner[:)] godt eg har dere her når eg er heilt aleina[:)]

Huff da iza, dette hørtes ikke noe godt ut...Men du får legge deg,
og slappe av litt... Vi tenker på deg, som mamma84 sier her[:)]

Klem

Hørtes fryktelig vondt ut. Tenker på deg og håper du snart blir bedre og GRAVID![:D][:D][:D]

Ja, vi er heldige som har dette fantastiske forumet. Uansett motgang eller medgang!!![:D]

Uffa meg Iza...[:(]jeg håper virkelig du blir kvitt de cystene en gang for alle når du kommer inn[;)]Dumt de ikke kun ta de når du først var der....Håper på en spire i magen din snart[;)]Go'klem

Uff da! Det var jo slett ikke noe morsomt... Ble veldig bekymret nå jeg..Håper alt ordner seg og at du blir kvitt disse cystene

stakkars deg iza, får håpe du blir bedre snart. slapp av og ta livet med ro. god bedring[;)]

TUSEN HJERTELIG TAKK ALLE SAMMEN!!!! [:)]

Huffda.. Dette var jo sletts ikke bra! Håper du har det bedre nå.. *trøsteklemme*

det er veldig vondt og ømt men...går greit når eg sitter i ro
[&o]

DERE ER NYDELIGE HEILE GJENGEN HER!!! TAKK TAKK TAKK TAKK [:)] eg gir ikkje opp, skal få ei ordning på dette, og gyn. seier at det ikkje skal ha så stor virking på å bli gravid, men eggstokkene er jo trange då, og så på begge sider[:'(] JAJA, ME SKAL STÅ PÅ VIDERE, berre få ei ordning på desse systene først! [:)]

Uffa.. forstår at du har det vondt nå..
Håper vi kan være til LITT trøst for deg nå som du er alene,
og pusen din vil sikkert passe godt på mamma'n sin også, da[;)]

trøsteklem

-og en STOR tube med tålmodighet, håper du slipper å bruke hele tuben[;)]

Uff da, hørtes ikke bra ut[&:]Håper at alt er bra med deg nå? Får bare håpe at det snart snur seg og det er du som har en slik Ticker på profilen din[:)] Good Luck[:D]

DERE ER TIL STOR TRØST JA!!!![:)] det seies jo at det ordner seg for snille jenter, og er det noke eg er så er det snill iallefall[:)]

det va leit å høre. [&o] men du høres likevell så tapper ut, skikkelig fint altså, etter sån opplevelse. er stolt av dæ![:)] klem

Uffda, Iza- det var ikke noe koselig [:'(] Håper at egget nå har klar bane etter at systene sprakk så det fester seg en spire når mannen din kommer hjem [:D][:D]

Tusen takk ! no er det sånn at eg har mangen syster på begge eggstokkene, og kun 2 store det gjekk hull på...så eggstokkene er enda trange, men ja eg må jo holdet motet oppe, kan ikkje gi opp, for ØNSKET OM BARN ER SÅ INDERLIG STORT, og blir jo uansett ikkje barn viss ein gir opp[:)]

Det har du veldig rett i, dere må bare stå på!!! Det skal vi gjøre også- så snart tanta pakker sammen og drar sin vei [:D][:D] Vi får hjelpe hverandre med å holde motet oppe [:D][:D]

Back
Topp