Ute på byn edru

Tinan

Glad i forumet
Herregud, i går var jeg ute på byn med noen veininner. Å jeg må si det at, guuud å det var uvandt å ikke drikke når jeg var ute. Jeg drakk fanta å hadde det kjempe gøy alikevel,Sang Karaoke å greier. Så det er faktsik morro å være ute på byn uten å nyte alkohol [:D]

Its all in the head, forresten, hvor er du i fra, du så uuuutrolig kjent ut [;)]

Jeg koser meg faktisk mer når jeg er edru enn når jeg har drukket. [:D]

Jeg er avholds, og har aldri skjønt hvorfor en må drikke for å ha det gøy? Men da kan en jo se nå at en kan ha det like bra uten å drikke[:D]

heeh ja du sier noe.:Sperminator, Jeg er opprinnelig fra nittedal, men har bodd en stund på lørenskog før jeg flyttet ned til Fredrikstad, Jeg har jobet på burger king i Lillestrøm hvis det sier deg noe? Hvor er du fra?

ORIGINAL: Tinan

heeh ja du sier noe.:Sperminator, Jeg er opprinnelig fra nittedal, men har bodd en stund på lørenskog før jeg flyttet ned til Fredrikstad, Jeg har jobet på burger king i Lillestrøm hvis det sier deg noe? Hvor er du fra?

Du har en dobbelgjenger i Stavanger du [;)] Uuuutrolig lik en jeg kjenner, men lillestrøm sier meg ingenting nei [8D]

Så morro da. Hehe, Ikke ofte men har en dobbeltgjenger [;)] [8D]

Så morro da. Hehe, Ikke ofte men har en dobbeltgjenger [;)] [8D]

Nei du var utrolig lik faktisk...[8D] forresten så er vedkommende ennegget tvilling, så du har vel egentlig to dobbelgjengere[:D]

Jeg har også bodd på lørenskog. [:)] Men flyttet der i fra i 2004.

Lørenskog er et fint sted, har bodd der selv, men flyttet høsten 2009 til oslo

jøss. Så artig. Hvor på lørenskog da jenter? Jeg bodde like ved Skårer grill. Lindeveien

Jeg takler ikke å drikke mye uansett, mer gøy uten alkohol[:)]

Jeg bodde først på skårer så på fjellhamar også på skårer igjen. Min mor bor enda der.[:)]

Men bodde dere lenge der Bina og Tinan? 

Jeg bodde der i 1-2 år tror jeg. Hos eksen min..

Jeg var også på byen edru igår, guuud så mye rart man legger merke til da [8D]

hehe, ja ikke sant. Syns det var morro jeg.

Ja jeg å! [:D] Å deilig å våkne opp å ikke være fyllesjuk idag, bare litt kvalme som gikk over når jeg fikk spist litt! [:D]

jeg var i utdrikningslag igår, fra 9 om morgningen til 3 om natten... guuuuu hvor sliten jeg var på slutten! men veldig kjekt var det [:)]

Jeg var også på fest i går, edru selvsagt. Og jeg hadde det faktisk kjempe gøy. Jeg tok litt alkoholfritt øl, da jeg ikke ville fortelle alle andre at jeg er gravid. Og det smakte jo som vanlig øl, så jeg måtte sjekke flaska at jeg ikke hadde kjøpt feil ;)
Og så er jo formen utrolig bra i dag da, i motsetning til de andre....kjempe deilig :)

Ja det er jo kjempe positivt, De andre ligger dålige, mens vi har det faktsik veldig bra [8D] Bortsett fra gravid kvalmen selvfølgelig, Men den er bedre enn en skikkelig Hang over....

Back
Topp