ute på by'n (dilemma)

baby blue

Elsker forumet
kjørte samboeren og en kollega av han til oslo ista..de skulle ha julebord. æsj jeg liker egentlig ikke å være hjemme alene. og i februar skal han til nice med jobben i 4 dager, pluss at jeg fikk beskjed om at de hadde vunnet fotballtur til london pga best resultater i norge dette semesteret, og den turen er i mars/april. burde jeg be han om å være hjemme fra en av de turene? jeg stoler jo 100% på han så jeg vet at det ikke kommer til å skje noe "tull", men jeg liker alikevel ikke at han er så mye borte... Hmm, hva synes dere jenter? 

Jeg hadde latt sambo dratt, men da må det gå begge veier hvis jeg vil noe, vil jo ikke at vi skal kutte å leve fordi om vi har fått barn, syns det er viktig å gjøre slik da å...men selvsagt begrense litt da!
Men det er jo forskjellige meninger på ting, du må si i fra til han hva du mener [;)]

Jeg hadde også latt sambo dra... Jeg hadde fått dratt dersom det var meg. Vi synes også at det er viktig å fortsette å leve å oppleve ting, selv om man har fått barn....så lenge vi begge er enige...

Back
Topp