ute klær??

TeeLa_86

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Hva har dere på småttisene når dere er ute å leker?

har tenkt å kjøpe noen ute klær, mn vet liskom ikke helt hva.
har tenkt på sån parkas dress fra polarn.o.pyret som er vann tett.
mn kansje d kan bli litt for varmt med dette nå som d begynner å bli varmt i lufta å sola steiker.
pia mi er veldig varm av seg, mn så bor vi langt nord så her er det enda på tine stadie, veldig vått ute [&:][&:]
noen råd?

ORIGINAL: *yummymummy*

her har hun en tynn regndress som hun kan ha på når hun leker i sanden. Er på utkikk etter noe å ha på beina til henne også. Men har ikke funnet noe enda.

STONZ!!!!!

ORIGINAL: Cassie!

her har hun en tynn regndress som hun kan ha på når hun leker i sanden. Er på utkikk etter noe å ha på beina til henne også. Men har ikke funnet noe enda.

STONZ!!!!!

ja.. d har jg å. de er geniale [:D][:D]

Vi har en dress fra reflex. Den er helt tynn, så regner med den kan brukes ganske lenge [:)]

Hittill har vi brukt en ulldress fra NameIt med en regnbukse utenpå, votter, lue og stonz på bena.
Har fungert veldig bra her hvertfall [:)]

ORIGINAL: TeeLa_86

ORIGINAL: Cassie!

STONZ!!!!!

ja.. d har jg å. de er geniale [:D][:D]

har hørt om flere som har veeeldig dårlig erfaring mht kvaliteten på stonz, og siden de er svindyre, så gidder jeg ikke bruke penger på noe som holder så kort. Og er mer enn en som har opplevd at de har blitt slitt istykker på kort tid, så det tar jeg ikke sjangsen på.

jg kjøpte mine på tilbud på stonz.[:)] husker ikke helt hva jg betalte, mn d var vell rund 200 kr tror jeg.
har ikke merket noe til at de er blitt dårlige enda. mn sa går hun ikke enda da. kan hende man merker d da [8|]

ORIGINAL: bulemagen

Har kjøpt en reimatec dress, den er ikke så veldig tykk, og tåler å brukes til å sitte i snø og leke i sand og litt vått ute. Den tåler ikke at det stri-regner tror jeg, men da er det vel bare regnklær som gjelder! [:)]

Har kjøpt den sånn at han kan ha den til høsten og til barnehagen begynner, men har allerede prøvd den og han storkosa seg i den. Synes det er litt viktig at den er myk og bevegelig!

Ellers har vi fått et sett med regnklær (bukse med seler og jakke) fra besteforeldre til regnværsdager.

Støvler har vi kjøpt (fra VIKING), men de liker han bare ikke å ha på seg enda... hehe [8D]

Ellers er det reima votter, regnvotter eller overtrekks-sko/sokker. Og lue eller panneband.

Sånn såg han ut i dag da vi var ute;

Og slike støvler har han;

hvor for man kjøpt sån reima dress da? er det med sån ulldress på innsiden man kan ta ut??
så fin gutt du har [:)] å stiilige søvler [:D][:D][:D]

Bruker en vår/høst dress nå i fra Reima. Varierer da litt hvor mye jeg har under i forhold til været. En fleece lue ogsp i fra Reima, og rengsokker på beina. Har også regntøy når været krever det.

Ja og solbriller [:D] 

Noah har kun hatt fleecetøyet sitt på om vi har vært ute. Har vært så varmt at noe annet ville vært litt overkill[8D]

Jeg har hatt på henne en tynn fleecedress under regnbukse og vindjakke. Kjøpte vår/høst Reima dress til henne på torsdag, men den er ganske stor enda. Er beregnet til bhg-start. Ellers bruker jeg den vind og vannavstøtende dressen fra P.oP. På beina varierer det mellom gummistøvler, superfit skoa eller Reimasokkene.

Her er det så og si bart for snø, men litt vått enda. Samt det har vært en del vind siste uken. Temp ligger mellom 6-13 grader om dagen.

Vi har akkurat kjøpt regnbukse med seler på lindex, og har den over ulldress. Har bestilt stonz på tilbud til 200 kr. De hadde ingen jakke i str 80 på lindex, så det har jeg ikke kjøpt. Vi er uansett ikke ute i mye regn eller vind uten vogn, så det er ikke så viktig enda. Regnbuksa er mest så hun ikke blir blaut igjennom når hun sitter på bakken!

Back
Topp