ute i går...

x1xtonje07

Forumet er livet
Ja, i går var jeg da ute på fest første gang på ett år, og det var jommen meg godt! Tenkte jeg måtte utnytte det før eksen flytter helt ut og får seg et "nytt liv"! [:D] Hadde med meg en flaske vin, og den gikk jo gankse så fort ned - veldig typisk meg[8|] og så fikk jeg litt drikke av svogeren min og noen venninner.... jeg kjente det faktisk ikke så godt som jeg trodde jeg skulle gjøre, og hjemme hadde begge barna sovnet og alt var velstand, så da tok jeg meg like gjerne en tur ut og, for å danse litt og møte kjente... hadde det kjempegøy, og kom ikke hjem før klokken var nærmere tre [&:] da sov Filip så søtt [:D] Jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre med all melka i puppene siden jeg hadde drukket, så jeg satt og pumpet meg som en gal da jeg kom hjem, før jeg tok meg en rask dusj for å ikke lukte så mye røyk og sånn. Filip våknet ca klokken syv, og jeg varmet litt mme til han, og han tok det kjempebra heldigvis (første gang han har smakt det). Tør ikke amme han enda, siden jeg kom så sent, så jeg har gikk han mme en gang til i dag...

Men uansett - jeg hadde det kjempegøy i går, men tror nok ikke jeg kommer til å gå ut flere ganger mens jeg ammer - ihvertfall ikke drikke, for fy søren så stress det er i dag... har skikkelig dårlig samvittighet, for jeg har veldig lyst til å gi Filip den kosen han pleier å få når han ammes..!! Vomdt i hodet har jeg og - har sovet altfor lite.. hehe

Men ett spørsmål - når kan jeg amme han igjen? drakk min siste slurk med alkohol ca klokken to... men drakk ikke mye da, og på slutten av kvelden tok jeg bare noen små slurker av drinken til venninna mi [8|]

har skikkelig dårlig samvittighet, for jeg har veldig lyst til å gi Filip den kosen han pleier å få når han ammes..!! Vomdt i hodet har jeg og - har sovet altfor lite.. hehe

Du kan nok amme nå. [;)] Jeg hadde i alle fall gjort det. Men hvis du har lyst til å være helt "på den sikre siden", så er tommelfingerregelen at du kan amme når du kan kjøre bil. [;)]

Husk at det som går i melka er den promillen du har i blodet, og så skal det gjennom tarmsystemet hans før det når ditt blod. Det er med andre ord ikke særlig mye han får i seg, med mindre du var helt døddrukken i går... [:)]

Så bra du koste deg ute på fest! [:D]

Måtte amme han nå... han begynte nesten å hylskrike, noe han aldri har gjort før, så da tenkte jeg at det hadde gått så lang tid at jeg nok kunne amme... jeg drakk jo ikke mye i går nei - var knapt brisen, så da går det nok greit [:)] Nå skal vi ut i hagen og ordne litt i bedene våre... våren er deilig [:D] her er det strålende vær!!

Da vi hadde selskap her for noen uker siden, hadde jeg pumpet litt på forhånd for å kunne drikke litt mer enn et glass vin. [:D] Jeg ammet da etter at jeg hadde drukket bare et glass, men ga flaske i 2-tida, og så ammet jeg i 6-7-tida igjen. Jeg hadde nok fremdeles litt promille da (sluttet å drikke ca rundt midnatt), men jeg tror ikke det er skadelig med littegrann, det er så lite de får i seg, som sagt.

Man må nesten gjøre det man føler seg komfertabel med! [;)] Drikkingen begrenser seg av seg selv for meg fordi jeg vet jeg må opp midt på natta for å g han mat ennå, om jeg ammer eller gir flaske. Og jeg er trøtt nok fra før, for å si det sånn, om jeg ikke skal være full i tillegg... [;)]

Back
Topp