x1xtonje07
Forumet er livet
Ja, i går var jeg da ute på fest første gang på ett år, og det var jommen meg godt! Tenkte jeg måtte utnytte det før eksen flytter helt ut og får seg et "nytt liv"! [:D] Hadde med meg en flaske vin, og den gikk jo gankse så fort ned - veldig typisk meg[8|] og så fikk jeg litt drikke av svogeren min og noen venninner.... jeg kjente det faktisk ikke så godt som jeg trodde jeg skulle gjøre, og hjemme hadde begge barna sovnet og alt var velstand, så da tok jeg meg like gjerne en tur ut og, for å danse litt og møte kjente... hadde det kjempegøy, og kom ikke hjem før klokken var nærmere tre [&:] da sov Filip så søtt [:D] Jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre med all melka i puppene siden jeg hadde drukket, så jeg satt og pumpet meg som en gal da jeg kom hjem, før jeg tok meg en rask dusj for å ikke lukte så mye røyk og sånn. Filip våknet ca klokken syv, og jeg varmet litt mme til han, og han tok det kjempebra heldigvis (første gang han har smakt det). Tør ikke amme han enda, siden jeg kom så sent, så jeg har gikk han mme en gang til i dag...
Men uansett - jeg hadde det kjempegøy i går, men tror nok ikke jeg kommer til å gå ut flere ganger mens jeg ammer - ihvertfall ikke drikke, for fy søren så stress det er i dag... har skikkelig dårlig samvittighet, for jeg har veldig lyst til å gi Filip den kosen han pleier å få når han ammes..!! Vomdt i hodet har jeg og - har sovet altfor lite.. hehe
Men ett spørsmål - når kan jeg amme han igjen? drakk min siste slurk med alkohol ca klokken to... men drakk ikke mye da, og på slutten av kvelden tok jeg bare noen små slurker av drinken til venninna mi [8|]
Men uansett - jeg hadde det kjempegøy i går, men tror nok ikke jeg kommer til å gå ut flere ganger mens jeg ammer - ihvertfall ikke drikke, for fy søren så stress det er i dag... har skikkelig dårlig samvittighet, for jeg har veldig lyst til å gi Filip den kosen han pleier å få når han ammes..!! Vomdt i hodet har jeg og - har sovet altfor lite.. hehe
Men ett spørsmål - når kan jeg amme han igjen? drakk min siste slurk med alkohol ca klokken to... men drakk ikke mye da, og på slutten av kvelden tok jeg bare noen små slurker av drinken til venninna mi [8|]