Ute godt....

Olive76

Forumet er livet
...men hjemme er nu ikke så værst heller.

Vi har hatt 14 deilige varme dager på Kreta. Ungene har bada og kost seg, men de har savnet hjemmet sitt. Gustav erklærte i dag tidlig: "mor, jeg tror faktisk jeg har savnet alle leken mine" Og det gikk ikke lenge før han sånn savnet ungene sine (og det er de i barnehagen).

Malte ble totalt oppspist av mygg de første dagene og begynte etterhvert å reagere med kløe og hevelser. Så jeg fikk fatt i allergimedisin og noe å smøre på og da ble han fort bedre. Så hengte vi myggnettingern fra vognen foran et vindu og utryddet systematisk alle mygg som snek seg inn på dagtid og lukket allt til, untatt vinduet med nett. Og da gikk det mye bedre. Tror gutten har 60 myggstikk bare på ryggen!

Men bortsett fra det har vi hatt det veldig fint. Ungene har taklet varmen bra. Og nå føler vi vi har fått den ferien vi ikke fikk i sommer da det ble så mye familibesøk.

Sånn bortsett fra myggen (stakkars Malte, det hrøes forferdelig ut) virker det som om dere har kost dere masse. Har savnet deg her da, så det er godt å ha deg tilbake igjen

Har savnet deg veldig!! [:D] Kjekt å høre at dere har hatt det bra!
Gustav er så herlig! OG så reflektert da!
Stakar lille Malte! huff får vondt av å tenke på han!

Hørtes ut som en fin ferie, sett bort ifra den dumme myggen da.. Velkommen hjem![:)]

Høres deilig ut Olive! Men stakkar Malte da.. [&o] Håper ikke han er for plaget med det..
Jeg og skal ha ferie nå fra fredag av, og ejg har jo ikke lagt skjul på at ferien i år var hard for meg..
Så jeg gleder meg! Og skjønner godt at det var deilig for dere med en skikkelig ferie for dere og.. [:)]

Back
Topp