Ute etter en test..

mammatileijente

Forumet er livet
VIP

Vet ikke så mye om den.. annet enn at man stirrer på noen prikker.. etter å ha gjort det en stund, så ser man opp i taket.. også ser man noe.. jeg vet at noen i alle fall ser ei lita jente..

Noen som vet hvilken prikketest jeg tenker på?

Jeg har prøvd å google.. men finner ikke noe jeg.. Vet den skal ligge på facebook.. søsteren min har hatt den på siden sin... men finner den ikke der heller..

Kikka på sidene til flere av de som hadde den liggende på facebook, men fant den ikke noe sted. Heller ikke på min egen, da jeg kommenterte på ei som hadde det på statusen sin...

hmm jeg har en hvor man ser jesus, men ikke ei lita jente..

eller fant denne også.. det er vel ei jente..

og her er jesus

Bra illusjon!

Takk for svar så langt;)

Nei, ikke de bildene dere viser. skal visst være noen prikker man skal stirre på.. og når man er ferdig.. så skal man se opp i taket.. og se noe..

Rart der der Odin*s Mamma.. for både søsteren min og kusinen min skulle ha den på siden sin.. men fant den ikke hos noen av de...

På den jenta over her skal man se på de tre prikkene ved nesa og det samme med den andre figuren.Man skal se i 5-10 sek også se opp i taket...

mammatileijente skrev:
Takk for svar så langt;)

Nei, ikke de bildene dere viser. skal visst være noen prikker man skal stirre på.. og når man er ferdig.. så skal man se opp i taket.. og se noe..

Rart der der Odin*s Mamma.. for både søsteren min og kusinen min skulle ha den på siden sin.. men fant den ikke hos noen av de...

Det er jo akkurat det du skal gjøre på disse da? Det er tre prikker på det ene bildet og fire på det andre.. Stirr i 30 sek på de så får du et bilde i taket..

Back
Topp