Ute av skapet...

Unni Ugle

Betatt av forumet
I dag har jeg fortalt mine to nærmeste kollegaer at jeg er gravid. Fy og fy som jeg har gruet meg til det. De ble superhappy og ble skikkelig giret, så det hjalp jo veldig på! :) før jeg fikk sagt noe kom det fra begge i kor at de ikke skal si noe til noen. Veldig godt å høre. Jeg stoler 100% på at de holder tett for de har jo selv vært i samme situasjon før. Synes det var viktig at de fikk vite det siden vi jobber så tett på teamet, og fordi de hadde planer om å "snikreklamere" for meg til ledelsen sånn at jeg kan fortsette å ha den samme klassen til neste år... Men det blir det ikke noe av. ;)

Så bra. :) Godt å ha sagt det til noen man stoler på. Sa det også til to nære på jobb på arbeidshelga mi pga endel medisiner og sånn man må unngå å røre som gravid.

Her vet hele jobben det etter julebordet som jeg var edru på helgen som var. er heller ikke i så god form, så greit de vet hvorfor. Synes det er greit med tanke på om det værst tenkelige skulle skje mens jeg er på jobb også. Å så er det bare damer som jobber sammen, så de har jo vært i samme situasjonen opp til flere ganger.

Det må da være godt også å få sagt det :)
Det hjelper å ha noen på jobb som ved om det så du kan skravle med om nødvendig.
Jeg kjenner det skal bli godt å fortelle det så jeg kan skravle litt :p
Ikke minst klage på kvalme osv....
Jeg måtte jo slutte å si jeg var dårlig da ei ble misstenksom.....
Hihi.
Men et ikke hvor mye lenger jeg klarer å holde meg da, er jo litt skummelt også

Så bra at du har fortalt det, og at det ble så godt mottatt! :)
Jeg er sykmeldt ennå, så må vente litt til med å fortelle det!
Håper det blir tatt godt imot der også.
Vet noen av de er litt babysyke selv, så håper og tror at det blir positivt! :)

Back
Topp