Ute å leke alene?

Ju9ta

Forumet er livet
Er deres unger ute å leker seg alene nå, eller er dere alltid med dem ut enda?

Her har jeg den siste tiden "slipt taket", og latt henne få være ute alene, med strenge beskjeder om å ikke gå på veien, men å holde seg den siden hagen og skogen er på..
Foreløpig så holder hu ord.
Men springer jo rundt i alle vinduer å sjekker da..[8D]

Ja, men hun må være rundt huset så jeg ser henne.

her er han bare ute alene mens jeg kler meg selv og evt lillebror...

Ja, har gjort det lenge[:)]

ORIGINAL: Nesing

Nei, han kan ikke være ute alene. Nå bor vi i storby med trafikk rundt boligområdet vårt (nei, da, vi bor slett ikke i sentrum), så det er nok en god stund til jeg kan slippe ham helt alene utendørs. Han stikker ikke av lengre og er svææææært flink når vi sykler ute (når det er sesong for det [;)]). Stopper ved hver eneste fotgjengerovergang, ved hver stikkvei og parkeringsplass med biler som kjører ut og inn, men likevel..... Man vet aldri og foreløpig synes jeg han er altfor liten. Har stor, flott "park" rett utenfor vinduene våre og i teorien kan jeg kanskje la ham være litt alene ute der til sommeren. Vi får se! [:)][;)] Synes definitivt det er tryggest å være sammen med ham, ja. 

Sign... er litt for mye trafikk her og han har stukket av(prøvd) siden han kunne gå og helt frem til etter sommerferien... så han er under konstant tilsyn. Kan slippe han ut maks ett par minutter alene før jeg og prinsessen kommer ut, for å kle på oss.. men ut over det liker jeg helst å være med han ut.

Nå har jeg omsider fått hagen inngjeret og med port ved inngangen, så det kjente jeg var herlig i sommer, å endelig kunne slappe av sammen med han ute, uten å springe etter han over alt. Og den gutten er farlig rask altså[:o][8D]

Ja, har faktisk gjort det siden ifjor sommer. Men det har jo noe med plassen vi bor på. Og han har vært sammen med nabogutten som gjerne har hatt familien eller storesøstene ute, så han er trygg. Kikker i vinduene støtt og stadig da [;)]

Back
Topp