ute å farter med babyen?

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Er der mye ute med babyen deres? på besøk hos folk og på butikken osv????

J er så redd han skal bli syk j.. vi har vært ganske mye borte da, men ikke vært med på butikken enda...

vi har vært ute å fartet siden gutten min var 6 dager gammel.. vi besøkte blanannet kollegene mine på jobben,....Det går helt bra m han å det ser ikke ut som han har tatt skade av det.. han elsker å farte rundt pluss at han elsker å sove der det er mye bråk og høye lyder.. [:D]

Vi er også en del ute. Var i byen når han var 5 dager gammel. Ligger godt nede i vognen, så det går bra[:)]

Vi er på farten hele tiden vi.. Hadde siste innspurt på hovedfagsoppgaven da hu var 5 dager, lang dag på skolen fra 10 om morgenen til 10 om kvelden og inn igjen kl 10 morran etter for å levere. Det gikk som en drøm (bortsett fra at jeg var utslitt da [&:]). Og siden også har vi vært at og frem. Er sjelden vi har ro til å sitte hjemme en hel dag, dessuten så må store bror kjøres på skolen om morgenen.

jeg har å vært ute å farta en del... Sabine blei født torsdag å fredag dro vi hjem... på lørdag var vi på senter å handla litt mat ol...
nå blei storebroren syk da men besteforeldra så til han så jeg å sabine fikk en liten tur omtrent hver dag.. nå er det en del regn her så nå har vi inne dager...

Er også mye ute å går..det som har begrenset meg er været nå om dagen og såret etter KS..men ellers er vi ute masse å går.. og det er jo så deilig.
Godt med frisk luft for den lille![:D]

Jeg vil også ha tid til å gå turer å kose meg [:(]

Vi har også vært ute på mange trille turer, ute, på kjøpesenter og i butikken.. han har t.o.m hatt sin første flytur da var han 2uker gammel.. og alt er fint med lille mathias[:)] han ble født 30.04.06

Back
Topp