Utdrukket

Frøken firkløver

Forumet er livet
Hadde utdrikningslag i går. Ubeskrivelig gøy sammen med helt fantastiske mennesker som jeg er veldig glad i

Har ingen bilder å dele, men ville bare si det... Dette er en løøøvli dag - her jeg går og koser meg og tenker på gårsdagen, og smiler fra øre til øre [:D] [:D] [:D]

SÅ KOSELIG OG VEL FORTJENT!

det hadde du mega bra av, så utrolig bra!

lurer på om det er mulig å få høre litt om dagen, selv om du ikke har bilder[:)] hørtes jo ut som du har gode venner og valgt en gooood forlover, ettersom d passa deg såååå godt[:D]

Så moro!! Hva gjorde dere?? [:D][:D][:D]

Så moro! Og så bra at du er fornøyd. [:)]

Nååååh ser for meg at det har vært wünderbart altså! Hvis du har venner som ligner på deg så må det ha vært en herlig utdrikningslag! Gleder meg til å lese historien[:)][:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Nååååh ser for meg at det har vært wünderbart altså! Hvis du har venner som ligner på deg så må det ha vært en herlig utdrikningslag! Gleder meg til å lese historien[:)][:)]

Så søt du er
Mine søte venninner er alle så mye bedre på alle måter enn meg selv - man vil jo helst være med mennesker som man kan berikes av rent personlighetsmessig [:)] Det er ikke én av de jeg ikke beundrer, så klart at det ble en herlig dag [:D]
...føler bare ikke for å legge ut detaljer på noen måte her... [:)]

Back
Topp