Utdrivnigen tar så lang tid..

Stor og lillesprett

Elsker forumet
Når jeg ammer nå, så tar det jo kanskje 5 min før utdrivingsrefleksen ( eller hva det heter ) setter igang.

Er det bare meg ? Vet ikke om det er noe vits å prøve å få fart på det nå heller.

Du kan lese det ammehjelpen sier her. Jeg ville prøvd nesesprayen Syntocinon . Den hjalp i alle fall da jeg hadde betennelse og trengte at utdrivingen skulle komme fortere i gang.

Gjer som Pogo seier og skaff deg Syntocinon. Har brukt utallige flasker av den, og den funkar flott[;)]

Er sånn her også, på den ene puppen. Tror det er ganske naturlig jeg da, når amminga går mot slutten.
Jeg gidder hvertfall ikke gjøre noe for det nå. Er kanskje en grei ting også.

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Er sånn her også, på den ene puppen. Tror det er ganske naturlig jeg da, når amminga går mot slutten.
Jeg gidder hvertfall ikke gjøre noe for det nå. Er kanskje en grei ting også.

[:)]

Kanskje jeg skal prøve den nesesprayen da.. Takk for tips [:)]

Kommer jo sikkert til å slutte å amme innen 3 mnd uansett, men siden hun ikke spiser noe middag eller brødskiver, så må jeg jo nesten bare fortsette å amme en del føler jeg !

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Kanskje jeg skal prøve den nesesprayen da.. Takk for tips [:)]

Kommer jo sikkert til å slutte å amme innen 3 mnd uansett, men siden hun ikke spiser noe middag eller brødskiver, så må jeg jo nesten bare fortsette å amme en del føler jeg !

Husk at du må ha resept på den. Håper det hjelper [:)]

Back
Topp