Utdritningslag og boblebad

alatariel88

Flørter med forumet
Hei alle! Skal i et utdritningslag i morgen, og der går turen til et spa hvor jeg regner med at utvalget for oss som ikke skal masseres begrenser seg til boblebad og slikt.. Har lest litt forskjellig om graviditet og boblebad. Noen mener en bør avstå, mens andre skriver at kroppen regulerer det godt selv. Hvordan er det egentlig med infeksjonsfare og slikt? Blir en for varm går en jo bare ut av badet tenker jeg... Hva hadde dere gjort? Noen erfaringer?

Jeg ville badet men passet på at jeg ikke ble for varm, kanskje ikke sitti med vann til halsen men til livet

Jeg hadde bada.. Infeksjonsfare?? Vann oppi tissen da eller? :p hvilken infeksjon er det det er fare for? Vi drar til syden nå og jeg kommer til å bade i flere typer basseng, tenkte gjerne dra på spa og der er det både forskjellige boblebad/massasje ad og diverse, samt jeg kommer til å bade i sjøen.. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Det går forresten fint an å få massasje selvom man er gravid, spør etter noe gravidbehandling.. Da brukes en annen type olje ! Anbefales ;)

Det går forresten fint an å få massasje selvom man er gravid, spør etter noe gravidbehandling.. Da brukes en annen type olje ! Anbefales ;)

Det er bare bruden som skal ha massasje..

Infeksjonsfare er bare noe jeg har lest om et par plasser. Ser ikke helt at det kan være så farlig jeg heller! Men det er vel luftstrømmene som gjør at vannet kan få godt innpass opp i systemet da vel :p får la være å sitte rett oppå en dyse :p

Det er vel kun når slimproppen har gått att man ikke skal bade i basseng osv...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg bor i finland og her er badstu og boblebad et must, gravide går også i nevnte. Viktig å lytte til kroppen, blir det ubehagelig så avbryter du=)

Back
Topp