Utdrikningslaget mitt!

Snart 4 <3

Glad i forumet
På lørdag hadde mannen min og jeg vært gift i 6 mnd og da var det selvfølgelig påtide med ett utdrikningslag! haha.. Vi hadde overraskelses bryllup så derfor ble det litt sent..

Jeg skulle egentlig på middag hos forloverne mine, der ble jeg møtt av en hyggelig jente gjeng som var klar for fest.
Vi spiste god middag, lekte div leker og ble hentet av limosin kl 23.!

På ballet i 10 klasse leide vi denne alle jentene i gjengen! Det var en av de beste dagene i mitt liv, og vi henger fortsatt sammen den jente gjengen så da var det klart at vi måtte ha denne igjen [;)]

Etter ca 2 timer kjøretur dro vi på tempest i oslo! Hadde det driiit kult, var søple drita, tryna en gang ut av limosinen! haha- litt flaut [:)] En gang ned en trapp og ut så dansegulvet så lang jeg var og en gang ned fra en sånn "konge"stol.. hahahaha. Litt gul og blå i dag for å si det sånn [;)]

Sånn måtte jeg gå på byn! [:D]

Veldig bra kveld.. Og i går var jeg sliten.. [;)][;)]

Haha, morro.Ser ut som at kvelden ble meget vellykket....nydelig hodeplagg Annelise[:D]tenker på den rosa[:D]

ORIGINAL: lille iskaffe

Haha, morro.Ser ut som at kvelden ble meget vellykket....nydelig hodeplagg Annelise[:D]tenker på den rosa[:D]

Ser dere hadde det morsomt [:D]

ORIGINAL: Fabrina

Ser dere hadde det morsomt [:D]

Hehe..så morro![:)]
Ble nok litt overrasket tenker jeg! [;)]

Hihi.. Der skulle jeg värt ser jeg [8D]

Haha.. Måå bare quote [8D]

hoho,så lækker du var med hårpynten din![:D] men så morro da! hørtes ut som en super kveld[:)]

ORIGINAL: mammamilla

Haha.. Måå bare quote [8D]

[:D][:D]

Hehe,lokking goood[:D][:D]
Tenker det var en vellykket kveld[:D]

Back
Topp