Utdrikningslag?

xCamillax

Gift med forumet
Ja, forslag?

Vi blir vel ca 7 stk. Må legge til at bruden (og de fleste andre) er kristelige, og "skikkelige" (noe som betyr at strippere osv er utelukket, da jeg vet at det hadde dem ikke likt). Hjeeelp meg [:)]

Holdt på å sei dildoparty..
MEN, så såg eg ka du skreiv i innlegget[8D]

Bruden kan få hudpleiebehandling?? [8|]

Spa[:)]
Gocart!
Gladiatorne
scrapping
vannsport
Karaoke, synge inn en cd.

Takk for forslag!! [:)]

Men hvordan funker det ift betaling og sånt? Må jeg forhøre meg med de andre om hvor mye de vil bruke? Jeg er grønn på sånt, men vil så gjerne gjøre en god jobb som forlover [:)]

ser du ikkje bor så langt unna.
Va i kongeparken og fant på møje løye i veninnå mi sitt.

Helgåleiren[:D]

Lag et spørreskjema med litt personlige spørsmål om bruden (ikke grisete da, kanskje [8D] men yndlingssang eller favorittpålegg, minner, flaueste opplevelse osv) og spør den kommende mannen disse spørsmålene. På utdrikningslaget spør du bruden hva hun tror han har svart på hvert spørsmål (spør og svar høyt sammen med alle). Her pleier de å måtte drikke hvis de svarer "feil" da, vet ikke om disse menneskene drikker, men går vel ann å finne en annen "straff" [:D]

Ville nok satt en dato å for hørt meg om de kunne, ha litt god tid på det så du får med flest mulig!
Betaling.. spørr de hva de er villig til så prøver du å finne noe som koster rundt det. Husk at alle skal spleise på bruden.

Back
Topp