Utdrikningslag...

surriana

Forelsket i forumet
Jeg må bare spørre dere om hva dere syns er for mye å betale for å være med på utdrikningslag? Det opplegget jeg planlegger for ei venninne av meg kom i utgangspunktet på 500 kr pr pers, men noen har avlyst så da blir det nesten 600 på hver.. Er dette for dyrt??

Det syns jeg kommer helt ann på hva dere skal gjøre, jeg da.

Skal selv i utdrikkningslag i beg. juni. 800,- (vi skal ikke gjør noe som er verd det), utdrikningslaget er lagt allfarvei fra der alle bor, og kommer til å koste en formue og komme seg derfra. VI kan få overnatte i privathuset til forlover (eneste som bor der, resten bor nesten samlet på andre siden av byen en time i alle fall fra forloveren sitt hus....)

Nå skal jeg kjøre da, siden jeg er gravid, men jeg skal i alle fall se utregningen på hva pengene går til, vi skal vistnok være over 20stk, noe som er over 16000,- om alle kommer. I overkant dyrt syns jeg. I tillegg skal vi ha med egen grillmat og drikke....

Enten kan ikke forlover regne, eller så har hun sinnsykt dyre planer, som hun holder hemlig for oss andre så lenge.

Jeg betaler gjerne hva det koster, men da må man få noe for pengene også.

(men nå er jeg rimelig oppgitt på beliggenheten for utdrikningslaget, bruden bor her vi andre bor, så jeg er skeptisk mot alt nå....)

Veldig sant at det kommer an på hva pengene går til ja[;)] Må jo nesten få høre hva dere skal drive med i det utdrikningslaget, for det var heftige greier!
Jeg har planlagt at vi skal være med på et opplegg på et aktivitetssted med rodeo, pil og bue, skyting på blink, fotball med promillebriller, øksekast og masse mer, også blir det vorspiel med taco og snacks til alle. Alt vi skal gjøre er mer eller mindre i nærområdet til alle som skal være med. Det eneste som ikke er inkl. i prisen er det hver enkelt ønsker å drikke.

syns ikke det var for dyrt. Skal dere gjøre noen aktiviteter og litt mat og sånn så blir det fort penger utav det. tror det er vanlig mellom 500-1000 kr for utrikningslag.. syns 1000 kr er for mye jeg da, men 500-600 er heilt greit. 

ORIGINAL: bebiønske

Veldig sant at det kommer an på hva pengene går til ja[;)] Må jo nesten få høre hva dere skal drive med i det utdrikningslaget, for det var heftige greier!
Jeg har planlagt at vi skal være med på et opplegg på et aktivitetssted med rodeo, pil og bue, skyting på blink, fotball med promillebriller, øksekast og masse mer, også blir det vorspiel med taco og snacks til alle. Alt vi skal gjøre er mer eller mindre i nærområdet til alle som skal være med. Det eneste som ikke er inkl. i prisen er det hver enkelt ønsker å drikke.

Sånn jeg husker det. Skal brud hoppe fallskjerm, også skal vi grille i hagen til forlover.....

Syns ikke 600,- er i overkant for ett utdrikkningslag, men syns man skal tenke litt på merkostnader som hver enkelt har, transport etc...

Tror dere får det toppers jeg :-DDD

Var i utdriknngslag for noen helger siden. Betalte 900kr, dette syns jeg kanskje var litt dyrt. Samboer var i utdrikningslag for brudgommen og han betalte litt mer. Det vil si at vi nesten brukte 2000kr før vi har kjøpt gave. Syns da at 500- 600 kr høres fint ut. [:)]

Synes ikke det er så ille jeg[:)] Blir fort litt når man skal finne på litt... Men synes ikke det bør være noe særlig mer, man skal jo tross alt kjøpe gave også...

Nei synes ikke d! Pleier jo å være mellom 500-1000.
Jeg betalte 600 på det ene, og 800 på det andre jeg var med på! ..

Back
Topp