Utdrikningslag...

Kaoleena

Elsker forumet
Ja, da har jeg endelig fått mistanken bekreftet... Men nå oppstår det et aldri så lite problem...[&:] Jeg skal gifte meg om 3 uker og det skal arrangeres utdrikningslag for meg neste lørdag... Har ikke noe annet valg enn å fortelle det til forloveren min, sånn at hun ikke legger opp til drikking...[8|] Men tenk om de andre begynner å mase... HJELP!!! Noen som har noen råd til meg...???[8|]

Vanskelig det der..Forloveren bør vel kanskje vite noe ja. Men jeg har ingen gode ideer dessverre..

Har ei venninne som skulle si at ho hadde fått antibiotika og ikke kunne drikke. Dette var ikke bryllup, men bare en fest, men det var litt tidlig å fortelle til noen. Og siden dette dreier seg om ditt eget bryllup, så må de jo forstå at du vil bli fortest mulig "frisk" [:D]

ORIGINAL: Nøste77

Har ei venninne som skulle si at ho hadde fått antibiotika og ikke kunne drikke. Dette var ikke bryllup, men bare en fest, men det var litt tidlig å fortelle til noen. Og siden dette dreier seg om ditt eget bryllup, så må de jo forstå at du vil bli fortest mulig "frisk" [:D]

Det var en god idé[8D]

Først, gratulerer masse med graviditeten og bryllupet!!!

Hva med å si det til forloveren din så hun kan ordne litt alkoholfrie drinker utover kvelden??
Eller bare tømme noe annet på øl/cider bokser -slipper hverfall unna alle spørsmålene...

MASSE LYKKE TIL!!!

Hallo og gratulerer med bebis og bryllup!

Dette går så fint så! Jeg var 10+4 uker da jeg hadde utdrikningslag og 13+4 da vi giftet oss. Mannen min fortalte om bebisen i talen sin, så det var hemmlig for de fleste fram til da. Forloveren min visste jeg var gravid og hun tok på seg det "ærefulle" oppdraget å skjenke bruden. Hvis du er av den rusbrus/cider drikkende typen er det enkelt. Jeg er av den typen. Hun handlet inn litt eple/pære cider til de andre jentene og alkoholfri cider (brus) til meg. Og i stedet for Smirnof Ice ble det Schweppes lemon. Og etter hvert ble hun kreativ og blandet juser og vann og lime og greier. Ikke alt som var like godt, men det så i det minste ut som drinkene til de andre. Shottet vann mens de koste seg med vodka. Men du må være innstilt på å spille litt med og kose deg. Bare kjøre bånn pinne og fnise og le sammen med de andre. Flere var overbevist om at jeg ble dritings og det ser sånn ut på bildene. Har ingen annen forklaring på det enn at jeg storkoste meg, var høy på sukker fra brusen og kom i stemning av de andre. Jeg hadde et supert utdrikningslag. Kos deg med ditt du!

Og du? Husk å fortelle forloveren din det i god tid så hun ikke planlegger noe som ikke gravide bør gjøre. Eks. havrafting og sånn. Min forlover valgte bort en del gode ideer av den grunn at det ikke var helt trygt for meg. 

ei venninne av søsteren min ville heller ikke si noe til vennene... så hu drakk rett og slett munkholm... og ingen reagerte på det når de hadde litt i hodet..
lykke til med graviditet og bryllup...

Back
Topp