Utdrikningslag

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
R

RoseBusk

Guest
hvor mye synes du er OK pris å betale for en utdrikningslag?
i mitt scenario er det 3 aktiviteter som inkluderer alle. Opplegg "innimellom" er gratis, men gøy. Inkluderer lunsj. Deltakerne lager tapas til kvelden selv.

Det er kun en av de tre aktivitetene som koster og det er drinkkurs/-laging. De som er gravide/ikke drikker alkohol, slipper selvsagt å betale denne delen.

Last edited by a moderator:
Spørs litt hva opplegget er, men 500 kr har jeg betalt i de fleste utdrikkingslag. Da har det vært for 1 aktivitet og litt mat. All drikke utenom. Har også betalt 1300 kr for et enkelt, men da var det mye opplegg og middag inkl.

Har betalt ca 300 kr, det var gjort ganske rimelig, og 700 kr, begge deler var OK, men mer aktivitet på siste. I begge tilfeller var det noen som droppet en aktivitet pga pris.​

Synes 500 er ok å betale. 1000kr er for mye. Og så kommer det litt ann på. Skal man betale for mat så er det litt mer ok å bruke penger på, da man jo må spise. Men trenger ikke være det dyreste stedet, liksom.

Stort sett 1000-1500 (har vært lagt opp til at man kan droppe en aktivitet om man syntes det ble dyrt). Har vært i et der vi betalte 600.

For min del syns jeg det er passe med 1000-1500.

Kommer ann på hvor nær venninne. Alt fra 500 - par tusen.

Lurt å legge opp kvelden ut fra hvordan økonomien i vennegjengen. Synd hvis noen nære venner av bruden ikke får blitt med pga. trang økonomi. Evt. Kan noen betale med enn andre. Vi gjorde det på at utdrikningslag, ei alenemor og 2 som var studenter betalte halvparten enn oss andre. Var viktigere å få de med :)

Synes der vartierer litt, men hos oss ble det opprettett en meningsmåling på en lukket fb gruppe om planleggingen, til det utdrikkningslaget var det mange som måtte reise både til bryllupet og til utdrikkningslaget og spm atpåtill var studenter, så det er klart at det var et ønske om å holde lave kostnader der.

Et annet utdrikkningslag var det kun godt voksne damer med faste jobber og det var i nærområdet, da var folk villige til å betale litt mer for en hyggelig kveld:-)

Kommer litt an på hvem det er, og hvor. Jeg fikk mitt i København, og det kostet nok litt. Hadde gladelig bladd opp noen tusen for nære venninner, men vi er voksne og har jobber alle sammen.

Back
Topp