Utdrikningslag

Stikker91

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Skal i utdrikningslag nå på lørdag, og fikk nå vite at det var blant annet planlagt bading i badestamp...
Hvordan er det å sitte i badestamp når er 21+0?
Er til svigerinnen min utdrikningslaget er til, så ønsker å være mest mulig med!
 
Er vel avhengig av temperaturen vel. Blir det ikke samme som boblebad som man skal være veldig forsiktig med pga risiko for overoppheting?
Husker ikke om det står man skal være forsiktig eller ligge unna..
 
Er vel avhengig av temperaturen vel. Blir det ikke samme som boblebad som man skal være veldig forsiktig med pga risiko for overoppheting?
Husker ikke om det står man skal være forsiktig eller ligge unna..
Blir vell det samme tenker jeg, men vet ikke om det er greit å bade i eller ikke...

Tenkte i utgangspunktet å sitte i små stunder oppi (er ikke super glad i å sitte i slike om det blir for varmt fra før av)
 
Jeg tror jeg ville hørt med jordmor om det jeg... har prøvd å google dette før (boblebad, badstu osv) og har ikke blitt så mye klokere...

Har selv lyst til å ta en dag med mannen på The Well, og lurer litt på hvor mye jeg kan ta av badstuene osv.
 
Hør med jordmor for sikkerhetsskyld, men om du tar kortere perioder, lufter deg litt i mellom, drikker godt med vann og avslutter om du skulle føle deg svimmel/overopphetet så burde det gå bra :) Blir ikke det samme, men jeg bader gjerne i badekaret hjemme, kortere enn jeg gjorde før og men vinduet på fullt gap, men er veldig god avslapping.
 
Hør med jordmor for sikkerhetsskyld, men om du tar kortere perioder, lufter deg litt i mellom, drikker godt med vann og avslutter om du skulle føle deg svimmel/overopphetet så burde det gå bra :) Blir ikke det samme, men jeg bader gjerne i badekaret hjemme, kortere enn jeg gjorde før og men vinduet på fullt gap, men er veldig god avslapping.
Men i badekaret hjemme har man gjerne ikke like høy temperatur på vannet som det er i stamp og boblebad.
Risikoen er jo ikke for mor å bli overopphetet, men fostervannet
 
Men i badekaret hjemme har man gjerne ikke like høy temperatur på vannet som det er i stamp og boblebad.
Risikoen er jo ikke for mor å bli overopphetet, men fostervannet

Ja jeg er fullstendig klar over det. Men jeg ville sjekket temperatur på stampen (hør med personalet) for det ligger det ligger retningslinjer på hvor varmt vann man kan bade i. Men selv om det skulle vise seg å være greit ville jeg tatt hyppige pauser og avsluttet om jeg føle meg uvel/varm.
Selv skal jeg i utdrikningslag og spa i juli og kjente at det var for nært termin til at jeg orker tanken på varme bad/badstue og alt, så jeg deltar heller på det andre og tar meg en liten hvil mens de bobler:)
 
Tenker jeg sjekker temperaturen på vannet (er hjemme hos noen jeg kjenner), er det for varmt, så dropper jeg det. Er det grei temperatur så hopper jeg oppi og tar heller ofte pauser [emoji6]
Er en gapahuk ved siden av som det fint går ann å sitte i også[emoji4]
 
Back
Topp