Utdrikningslag

Blomsten2

Forelsket i forumet
Har blitt invitert i utdrikningslag til en av mine beste veninner 1 mnd før termin. Det er overnatting 2-3 timer unna der vi bor og ikke sykehus i nærheten:p med tanke på at jeg hadde styrtfødsel sist og fikk beskjed om å reise på sykehus ved første tegn til fødsel neste gang stresser dette meg litt :p
Er 1 mnd før, men man vet aldri... hadde dere dratt??
 
åi! Hadde nok ventet med å gi endelig tilbakemelding :p Se an formen når det nærmer seg? Som du sier så er det jo 1 mnd før, men man vet jo heller aldri :rolleyes:
 
Eg hadde i utgangspunktet sagt ja. Tror nok alle skjønner det om du melder avbud pga form, fødsel eller ny baby ;)
 
Det er i sånne situasjoner det hadde vært så bra å ha en god venninne som er jordmor, og skulle være med på utdrikningslaget ...

Har du noen som kan kjøre deg derfra hvis det blir nødvendig?

Har du lyst?

I så fall ville jeg dratt dit hvis formen er grei og det ikke er noen tegn til at det skal sette i gang. Med mindre det gjør deg ordentlig nervøs. Sannsynligvis går det bra. Og hvis du melder avbud i siste liten skjønner de det sikkert, som Belle sier.
 
Ja hvis du har veldig lyst. Jeg hadde nok tatt sjansen hvis jeg hadde hatt lyst selv. En måned er jo god stund før selv om det selvfølgelig fort kan starte på den tiden!!
 
Har blitt invitert i utdrikningslag til en av mine beste veninner 1 mnd før termin. Det er overnatting 2-3 timer unna der vi bor og ikke sykehus i nærheten:p med tanke på at jeg hadde styrtfødsel sist og fikk beskjed om å reise på sykehus ved første tegn til fødsel neste gang stresser dette meg litt :p
Er 1 mnd før, men man vet aldri... hadde dere dratt??
Haha jeg har akkurat samme greia. Utdrikningslag 3 uker før termin 2 timer unna. Jeg har bestemt meg for og kjøre oppover og være med på hele start greia første dagen også kjøre hjem igjen på kvelden / natten. Tar ikke sjangsen på å være på overnatting 3 uker før termin :)
 
Back
Topp