Utdrikningslag

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hoho vittig å bli invitert til utdrikningslag i helga med havrafting på programmet bare bestill ambulansen til å stå klar på kaia :p hehe takka fint nei jeg da:p var på utdrikningslag 12 juli fra 9 om morgen til 23 om kvelden å låg i nesten 3 døgn etterpå:p Hallo energi :p noen av dere som har vært på noe sprell i det siste ??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ble bedt på fest hos naboen, som jeg ikke kjenner. Vi tenkte ja det er hyggelig å bli kjent så vi drar. Det ble tur ut på byen og alt det. Men tok det rolig da. Sliten dagen etter kan man si. Dro hjem 0200. ;)

Haha, ja her er mannen invitert i utdr.lag fredag, jeg på lørdag og bryllupet er neste fredag! Vi har termin mandag, så jada, kjempeaktuelt gitt!

Var på kino og natte "fest" den 12 :) men så ble det ganske så stille..var det jeg mente:)

Sent from my iPho

Er mye ute på kino, filmkvelder hos venner, ute å bader midt på natten med venner osv., prøver å bruke den siste tiden godt :) Så vi legger oss vel så og si aldri før 2-3 og gjør alltid noe :) Men har ikke gjort noe "stort" i det siste :p

Var i bryllupp i hælga til min bror<3 dro hjem kl 05.00!!!
Dansa til og med, gå-swing!! Helt ødelagt i to dager etterpå, men det var verdt det:)

Sent from my iPhone using BV Forum

ja dere snakker. Jeg er forlover og skal ha utdrikningslag 23 august... Og denne ungen kom ikke før som jeg hadde håpa på.(4dager over nå..) Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare det, men satser på frisk unge, så går det vel på et vis. Gjerne kom med tips til hva man kan finne på som ikke koster så mye penger og er fnt med tanke på at jeg akk har født og andre som har ryggprobl. osv..

Back
Topp