Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg ble satt til å holde dildoparty i mitt utdrikkningslag Man får bestillt sånne pakker vist
Jeg synest det var veldig morsomt,og tok utfordringen på strak arm
Var på tapaskurs i ett lag,der vi laget maten selv og spiste etterpå
Jeg personlig er ikke fan av desse utdritningslagene
Jeg ville ikke ha noe utdrikningslag,men heller en samling av venninene
Så min forlover lånte en del av badeland,der vi hadde eget basseng,boblebad,fri tilgang på frukt og egen åpen bar
Etterpå det var vi ut i skogen hvor vi hadde grilling,sporlek mm,før min tilkommende og mine gode kompiser kom og festet med oss utover natten jeg var kjempe fornøyd
Var på spa først, så middag, så på barakademiet (råkult forresten!) så på laserskyting, så hjem på enda en middag Så festligheter med singstar og leker før vi gikk på puben En fiiiiiin dag
Synes det kommer litt an på bruden. Hva liker hun? Er hun en sporty type som liker utfordringer er det morsomt å finne på litt sånn type ala kle seg ut - få litt oppmerksomhet på byen - et opplegg - leker på kvelden.
Er hun en rolig type er det koslig å bare samle alle venninnene hennes og ha en frokost, et rolig opplegg på dagen og en bedre middag og venninnekveld på kvelden evnt på hytta eller hjemme hos noen.
Har vært med på mye forksjellig. Helikoptertur for bruden og forlover, teambuilding på aktivitettssentere (Dette er utrolig morsomt for alle som er med), rafting, rebusløype med og uten bil, hytteturer, Danmarksturer... Det meste har vært veldig gøy, men det viktigste er jo hva bruden liker
Og hos oss er det en obligatorisk lek der alle tar med en gave som representerer dem selv eller en hendelse sammen med bruden. Hun skal da gjette hvem den er fra og om hun bommer må hun ta en slurk
Pakkelek kjempe moro. Alle pakker inn en pakke til bruden. Inni pakka skal det ligge noe som gjør att hun husker ett minne dere har sammen og for hver feile svar så må hun ta en shot og gjetter hun riktig skal hun fortelle historien bak gaven også må den som gav pakka shotte isteden
Laser skyting, knall moro..!
Om jeg skal gifte meg engang, så skal jeg ha STRIPPER!!!
Det er mitt eneste krav til utdrikningslag.
Vet mange ikke synes noe om sånt, men de fleste liker vel å se halvnakne menn som ser bra ut???????
utdrikningslaget skal foregå om vinteren, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke akkurat finner så veldig mange "innendørs" aktiviteter.. Men spa er på planen i værtfall.
Jeg tenker også mye på diverse leker om kvelden når vi har samlet oss for det festlige laget, pakkelek skal vi ha, men hvis andre har flere forslag til "leker" må dere bare komme med dem